رییس هیأت فوتبال استان کرمان؛

زیرساخت های فوتبال ساحلی در استان فراهم نیست

رییس هیأت فوتبال استان کرمان از فراهم نبودن زیرساخت های فوتبال ساحلی در این استان خبر داد و گفت: متأسفانه حامیان مالی خوبی در این رشته ی ورزشی نداریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مراد حاج جعفری در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل هیأت فوتبال استان کرمان برگزار شد، گفت: هم اکنون برای توسعه فوتبال ساحلی، شهرستان بم برای آقایان و شهرستان کرمان برای بانوان به عنوان پایلوت انتخاب شده است.

وی افزود: حامیان مالی خوبی در فوتبال ساحلی نداریم چرا که دیدگاه آنها در فوتبال و فوتسال متفاوت است.

حق کرمان حضور حداقل یک تیم فوتبال در لیگ برتر است

حاج جعفری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه حق کرمان حضور حداقل یک تیم فوتبال در لیگ برتر است، تصریح کرد: اگر این اتفاق رخ دهد برای ورزش استان نیز خوب می شود.

وی بیان داشت: اگر استانی در لیگ برتر تیم نداشته باشد، این در دید رسانه و مردم اصل خوب نیست.

رییس هیأت فوتبال استان کرمان، برنامه ریزی و توسعه رشد فوتبال و فوتسال را وظیفه هیأت فوتبال دانست و یادآور شد: خوشحالیم علی رغم اینکه بزرگترین استان کشور هستیم اکنون 120 تیم فوتبال و فوتسال در استان داریم و تمامی شهرستان ها نیز درگیر فوتبال هستند.

حاج جعفری با اعلام اینکه 19 نیرو در هیأت فوتبال استان کرمان هر روز به جامعه فوتبال خدمات می دهند، گفت: استان کرمان در بحث ساختار جز استان های پیشرو است.

وی حضور یک تیم فوتبال در لیگ برتر را مستلزم تلاش تمام دست اندرکاران فوتبال و حمایت همه جانبه در یک فضای تعاملی بر اساس سیاست ها عنوان کرد و افزود: همه ی اینها با هم است که سبب می شود تا به استحقاق فوتبال استان برسیم.

حاج جعفری تصریح کرد: طبیعتاً اگر این اتفاق بیفتد حال ورزش استان نیز خوب است.

رییس هیأت فوتبال استان با اشاره به حضور تیم کنسانتره زرند در لیگ دسته یک کشور، گفت: سهمیه لیگ دسته یک کشور به تیم فوتسال کنسانتره زرند داده شده است.

معین های اقتصادی کرمان، حامی فوتسال و فوتبال می شوند

وی از حمایت فوتبال و فوتسال استان توسط معین های اقتصادی خبر داد و گفت: مقرر شده معین های اقتصادی استان کرمان در مناطق هشت گانه استان، حامی فوتبال و فوتسال استان شوند.

حاج جعفری، شعار هیأت فوتبال استان کرمان را صداقت، سلامت و امانت برشمرد و افزود: تا آنجایی که توانسته ایم تلاش کردیم بدون دخالت سیاسی کاری و حاشیه به این شعار عمل کنیم.

وی تصریح کرد: هیچوقت در فوتبال نه خودم وارد حاشیه شده ام و نه اجازه داده ام کسی وارد حاشیه شود، چون به اعتقاد من اگر مجموعه ای وارد سیاست و حاشیه شود موفق نخواهد بود.

رییس هیأت فوتبال استان کرمان یادآور شد: باشگاه های فوتبال و فوتسال خوبی در سطح استان داریم که عملکرد خوبی داشتند اما کار اصلی هیأت فوتبال چرخاندن فوتبال و فوتسال استان است.

حاج جعفری گفت: استان کرمان با 23 شهرستان پهناورترین استان کشور است و مدیریت هیأت فوتبال چنین استانی سخت است.

وی افزود: مناطق محروم با مشکلات زیادی روبرو هستند که بر این اساس، سعی کردیم خدمات فوتبالی خوبی در این مناطق داشته باشیم.

حاج جعفری تصریح کرد: توسعه فوتبال استان کرمان بر اساس مشی و تعالی متمرکز در مرکز استان نیست و در سطح استان گسترش پیدا کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش از تشکیل تیم فوتسال توسط خبرنگاران ورزشی کرمان ابراز خرسندی کرد و یادآور شد: حضورشان در این تیم بُعد مثبتی دارد و ما نیز در حد توان به این تیم کمک می کنیم.

انتهای پیام/ب

معین های اقتصادی کرمان در مناطق هشت گانه استان، حامی فوتسال و فوتبال می شوند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار