اجرای طرح همیاران افتخاری محرم در سمنان

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان با اشاره به طرح همیاران افتخاری محرم در سمنان گفت: خدمات‌رسانی ویژه ماه محرم به هیئت، تکایا و دسته‌های عزاداری انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حمیدرضا پیوندی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان گفت : این خدمات در قالب پخش کیسه‌های زباله به هیئت‌ها، تکایا و مساجد سطح شهر سمنان، شستشوی سطل‌های زباله و خطوط عابر پیاده، تعویض سطل‌های مکانیزه و پاک‌سازی مسیر دسته‌های عزاداری انجام می‌گیرد.

 

وی افزود: برای اجرای این طرح 370 کیلو کیسه‌زباله و یک هزار و 800 کیسه کفش نمازگزار خریداری‌شده که از روزهای پایانی شهریورماه تاکنون یک هزار و 290 عدد کیسه‌زباله و 900 عدد کیسه کفش نمازگزار طی مراجعه و درخواست 21 هیئت به آنان تحویل داده‌شده و مراجعه هیئت‌ها و تکایا و مساجد برای تحویل کیسه همچنان ادامه دارد.

 

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان عنوان کرد: از دیگر خدمات این سازمان جمع‌آوری نخاله‌های سازمانی و رفت‌وروب در محله پرتردد در ایام عزاداری شامل شتر خان جهادیه و میدان جهادیه، خیابان محب شاهدین و مسیر خیابان طالقانی و آستانه و میدان امام سمنان برای سهولت عبور و مرور عزاداران و جلوگیری از ایجاد گردوغبار است.

 

پیوندی از برنامه‌ریزی به‌صورت محله به محله برای شستشوی سطل‌های زباله خبر داد و افزود: نیروهای خدوم این سازمان سطل‌های زباله سطح شهر را پاک‌سازی کرده و شستشو و ضدعفونی  می‌کنند و علاوه بر این سرویس‌های بهداشتی نیز در حال رفع نواقص و نظافت است.

 

وی گفت: از 120 سطل زباله مکانیزه خریداری‌شده 60 عدد سطل در مسیرهای خیابان طالقانی، آستانه، ابوذر، هفت تیر، خیابان سعدی و بلوار قدس تعویض شده و این طرح در تمام سطح شهر ادامه دارد.

 

وی افزود : این سازمان آمادگی خود را برای همکاری با 55 هیئت، مسجد و تکایای سطح شهر برای جمع‌آوری زباله‌های آنان در شب‌های عزاداری اعلام کرده است.

 

پیوندی اجرای طرح همیاران افتخاری را یکی دیگر از اقدامات این سازمان در ایام محرم برشمرد و اظهار داشت: تمامی شهروندان می‌توانند در این مشارکت عمومی یاری‌رسان مردان خدوم و زحمتکش سازمان پسماند باشند.


انتهای پیام / ه


جزئیات طرح همیاران افتخاری محرم در شهرستان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار