پیام تسلیت آیت الله صافی گلپایگانی در پی ارتحال آیت الله غروی

آیت الله صافی گلپایگانی با صدور پیام تسلیت گفت:آیت الله غروی عمر مبارک خود را در راه نشر معارف نورانی اهل بیت(ع) گذراند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛ متن پیام تسلیت آیت الله صافی گلپایگانی به مناسبت درگذشت آیت الله غروی به این شرح است است: جناب مستطاب حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید محمد غروی دامت تاییداته، رحلت عالم ربانی روحانی جلیل القدر خدمتگزار با اخلاص حضرت بقیه الله الاعظم ارواح العالمین له الفداء مرحوم حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید محمد رضا غروی رضوان الله علیه را به جنابعالی و بیت محترم آن فقید سعید به ویژه آقازادگان محترم و دامادهای مکرم وی تسلیت می گویم.


در پیام آیت الله صافی گلپایگانی افزوده شده است: آن روحانی با اخلاق اسلامی و مکارم پسندیده و عمل نیک مردم را به معارف اسلام و مکتب حقه دعوت می نمود.


وی در پایان این پیام از خداوند متعال علو درجات برای آن عالم وارسته و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان محترم را مسالت نموده است.


آیت الله سید محمدرضا غروی از اساتید پیشکسوت حوزه علمیه تهران و قم و والد آیت الله سید محمد غروی عضوشورای عالی حوزه های علمیه، عصر روز گذشته به دیار حق شتافت.

انتهای پیام/ش

آیت الله صافی گلپایگانی ارتحال آیت الله غروی  را تسلیت گفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار