فرماندار میامی؛

فرسودگی 30درصد از واحدهای مسکونی میامی

بیش از 500 واحد تولیدی و تجاری شهرستان میامی در بافت فرسوده قرار دارد که لازم است با اتخاذ تدابیری راهبردی و منسجم برای رفع این مشکل اقدام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ محمد مهدی کریمی فرماندار میامی تعداد واحدهای مسکونی در شهرستان میامی را بیش از 20 هزار واحد اعلام کرد و گفت : بیش از 500 واحد تولیدی و تجاری شهرستان میامی در بافت فرسوده قرار دارد که لازم است با اتخاذ تدابیری راهبردی و منسجم برای رفع این مشکل اقدام کرد.

وی افزود: شهرستان میامی در کمربند نقاط زلزله خیز استان سمنان قرار دارد و اگر در میان مدت برای رفع این مشکل اقدام نشود شاهد افزایش تلفات جانی و مالی در زمان وقوع بلایای طبیعی در شهرستان خواهیم بود.

کریمی تصریح کرد : بیش از 10 هزار واحد مسکونی میامی در مناطق روستایی قرار دارند و از این تعداد بیش از سه هزار واحد فرسوده و نیازمند نوسازی است و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای اجرای طرح های خداپسندانه در این مناطق اقدام کند.

فرماندار میامی اظهارداشت: در دولت تدبیر و امید به بیش از 200 واحد مسکونی شهرستان میامی تسهیلات ساخت و نوسازی واحد مسکونی به ارزش پنج میلیارد ریال پرداخت شد.

وی افزود: : برای جلوگیری از مهاجرت از مناطق روستایی به شهر باید به زیرساخت های جاده ای و امکانات اولیه و معمول زندگی توجه شود و نوسازی بافت های فرسوده می تواند زمینه ساز افزایش رفاه اجتماعی در میامی باشد.

شهرستان میامی با 40 هزار نفر جمعیت در شرق سمنان واقع است و با 2 بخش مرکزی و کالپوش دارای یک نقطه شهری و 49 روستاست.

در 10 سال گذشته بیش از 35 هزار واحد مسکونی در استان سمنان سمنان ساخته شد.


انتهای پیام/م


فرسودگی بیش از 500 واحد تولیدی و تجاری در شهرستان میامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار