مدیر کل انتقال خون اصفهان:

استقرار ۴ پایگاه اهدای خون برای تاسوعا و عاشورا در خمینی شهر

مدیر کل انتقال خون استان اصفهان گفت: چهار پایگاه اهدای خون در خمینی شهر برای دریافت خون از عزاداران ایام تاسوعا و عاشورای حسینی راه اندازی می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجید زینلی  اظهار داشت: برای ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در خمینی شهر علاوه بر خون گیری در مرکز اهدای خون خمینی شهر، در جوی آباد، کوشک و ادریان این شهرستان نیز با پایگاه هایی به این منظور راه اندازی می شود.

وی همچنین بیان داشت: در ایام محرم خون گیری از ساعت ۷ و نیم صبح تا شش و نیم بعدازظهر در مرکز اهدای خون اصفهان واقع در پل خواجو صورت می گیرد.

مدیر کل انتقال خون استان اصفهان تصریح کرد: هر ساله با فرارسیدن ماه محرم و صفر بر تعداد اهدا کنندگان خون افزوده می شود.

وی با اشاره به اینکه هر روز باید ۴۰۰ واحد خون اهدا شود و به مدیریت در این روزها نیاز است که بعد از این دو ماه با کمبود خون مواجه نشویم، اضافه کرد: در حال حاضر این میزان واحد خون تامین می شود و با هیچ کمبود خونی مواجه نیستیم.

زینلی بیان داشت: از روز پنج شنبه تا روز یکشنبه به صورت تمام وقت در خمینی شهر خونگیری می شود که روز پنج شنبه از صبح تا شب زمان مراجعه خواهران برای خون گیری است.

وی افزود:‌ فردی که خون اهدا می کند تا سه ماه دیگر نمی تواند خون اهدا کند و باید مدیریتی شود که طی روزهای آینده با کمبود خون مواجه نشویم.

مدیر کل انتقال خون استان اصفهان گفت: مرکز ثابت اهدای خون شهرستان خمینی شهر واقع در خیابان امام شمالی دهه اول محرم از روز شنبه اول مهرماه برابر دوم محرم الحرام تا روز عاشورا در شیفت صبح و عصر آماده خونگیری از اهداکنندگان است.

 

انتهای پیام/م

 

افزایش اهدا کنندگان خون در ایام ماه محرم و صفر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار