دعوت فدراسیون فوتبال برای حضور در مراسم تشییع پیکر شهید حججی

فدراسیون فوتبال در اطلاعیه از خانواده بزرگ فوتبال دعوت کرد همگام با امت شهید پرور ایران اسلامی روزچهارشنبه در مراسم تشییع پیکر پاک پاسدار شهید مدافع حرم محسن حججی حضور بهم رسانند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، و به نقل از فدراسیون فوتبال؛در این اطلاعیه آمده است:


بسم رب الشهدا و الصدیقین


پاسداشت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس، ایثارگران ، جانبازان و شهدای مدافع حرم و رسالت فرهنگی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، باشگاهها و خانواده فوتبال می باشد.


چهارشنبه 96/7/5 و در ایام عزای سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و هفتاد و دو شهید دشت کربلا، ایران اسلامی میزبان پیکر مطهر شهید سرافراز محسن حججی خواهد بود و بر فراز دستان مردم قدرشناس تهران، سند ایستادگی، ایثار و آزادگی ایرانیان و مقابله همه جانبه با کفر، الحاد و تروریسم، خواهد درخشید.

بی شک اقتدار، امنیت و آسایش جمهوری اسلامی ایران در سایه منویات مقام معظم رهبری، دولت خدمتگذار و رشادت ها و ایثارگری های این عزیزان جان برکف بدست آمده است .

خانواده بزرگ فوتبال دوشادوش امت اسلامی در این مراسم بزرگ حضور می یابد تا بار دیگر رهنوردی در مسیر شهید کربلا و شهدای انقلاب اسلامی را به اثبات رساند و آمادگی خود را برای دفاع از ارزشهای دینی و اسلامی و مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی و حامیان تروریسم تکفیری و داعشی به اثبات رساند.

انتهای پیام/

حضور فوتبالیست ها در مراسم تشییع پیکر شهید حججی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار