تشرف بانوی آلمانی به دین اسلام در حرم مطهر رضوی

بانوی آلمانی در حرم مطهر رضوی با ادای شهادتین به دین مبین اسلام مشرف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ «جاسمین اوزرن» بانوی آلمانی که برای حضور در مراسم پرشور عزای حسینی همراه خانواده به مشهد مقدس سفر کرده است، با حضور در دفتر مدیریت زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی، به دین اسلام مشرف و مذهب تشیع را برگزید.

این بانوی تازه مسلمان که عشق ویژه‌ای به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) دارد، گفت: عشق به حضرت علی(ع) و امام حسین‌(ع) مهم‌ترین محرک من برای اسلام آوردن بود.

وی با بیان اینکه همسرم مسلمان است و من را در پذیرش دین آزاد گذاشت تا به انتخاب خود بهترین دین را برگزینم؛ افزود: خانواده همسرم در این زمینه بسیار راهنمایی‌ام کردند و جلوه‌های زیبای اسلام را به من نشان دادند؛ احترام، سخاوت و بخشندگی، صلح، دوستی، عدالت و اجباری نبودن دین زیباترین ویژگی‌هایی بود که مجذوب این دین الهی شدم.

این بانوی تازه مسلمان افزود: امروزه کشورهای اروپایی مخالفت آشکاری با اسلام و مسلمانان دارند و بسیار واضح است انديشه‌ها و بینش‌های فكرى اين دین دلیل اصلی حمله و هجوم دشمنان است.

وی گفت: رسانه ها با تبلیغات سوء خود تلاش دارند تا قوانين اسلام را مخالف با حقوق بشر نشان دهند و به همین خاطر گاهى آموزه‌ها و احکام این دین را به عنوان اشکال مطرح می‌کنند.
جاسمین با تاکید بر اینکه تبعيض و بي عدالتي از مشکلات اصلی مسلمانان در آلمان است، گفت: در حال حاضر بزرگترین مشکل مسلمانان مسئله حجاب زنان و فعالیت آنان در محیط‌های اداری است.

وی با بیان اینکه ایران کشور امن و مناسبی برای زندگی است، افزود: حرم مطهر امام هشتم(ع) بسیار زیباست و تصمیم دارم همراه همسر و دخترم در ایران زندگی کنم.

انتهای پیام// م.م

تشرف به دین اسلام در حرم رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.