فعالیت تاکسی های درون شهری در جاده ها ممنوع

رئیس پلیس راه استان ایلام از ممنوعیت فعالیت برخی از خودروها برای جابجایی و حمل مسافر در جاده های برون شهری این شهرستان خبر داد.

فعالیت تاکسی های درون شهری در جاده ها ممنوع

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سرهنگ رضا همتی زاده گفت: جابجایی مسافرین در محورهای استان ایلام توسط ناوگان حمل و نقل عمومی که مجهز به وسایل و ابزار کنترلی از جمله صورت وضعیت مسافری، دستگاه سامانه سپهتن که تمام فعا لیت های راننده را کنترل و از طریق سرور پلیس راه قابل روئیت است ،صورت می پذیرد.

وی افزود :صدور مجوز توسط سازمان تاکسیرانی برای رانندگان تاکسی ها ی درون شهری جهت جابجایی مسافرین خارج از حوزه فعالیت آنها ممنوع بوده و در صورت مشاهده پلیس برابر قانون رسیدگی به تخلفات با کد ۲۱۲۹ به مبلغ ۲۰۰ هزار ریال مورد اعمال قانون قرار خواهد گرفت .

وی تاکید کرد :سالانه هر راننده تاکسی یک ماه اجازه مرخصی دارد که فقط موظف به استفاده شخصی است و نمی تواند در ایام مرخصی اقدام به جابجایی مسافر نماید.

همتی زاد اظهار کرد : آن دسته از رانندگان تاکسی ها که بدون مرخصی از شهر خارج می شوند در صورت مشاهده به سازمان تاکسیرانی معرفی و از آن طریق به هیئت بازرسان سازمان تاکسیرانی معرفی و پس از سیر مراحل در صورت غیر موجه بودن برای بار اول به مبلغ ۵۰۰ هزار ریال پس از اعمال بند ۱ در صورت تکرار در نوبت دوم مبلغ یک میلیون ریال و پس از اعمال بند ۲ در مرتبه سوم به کمیسیون انضباطی سازمان مربوطه ارجاع می گردد.


انتهای پیام/ه


تخلف رانندگان تاکسی در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.