اعتراف به ۱۰۰ فقره گوشی قاپی در مشهد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری اعضای باند حرفه‌ای گوشی قاپی در مشهد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سردار قادر کریمی گفت: در پی گزارش گوش قاپی‌های سریالی در محدوده خیابان گاز و بلوار طبرسی مشهد به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تحقیقات پلیسی آغاز شد.
 
وی افزود:با توجه به دغدغه تعدادی از مالباختگان که ناشی از سهل انگاری آن‌ها در ثبت اطلاعات و تصاویر شخصی شان در حافظه گوشی تلفن همراه بود دستورات لازم برای پیگیری سریع این پرونده به فرماندهی انتظامی مشهد صادر و تیم‌های گشتی پلیس طرح ویژه‌ای را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در حالی که تحقیقات پلیسی در این رابطه ادامه داشت گزارش سرقت دو گوشی تلفن همراه از یک موبایل فروشی به پلیس ۱۱۰ اعلام و مأموران کلانتری رسالت بلافاصله وارد عمل شدند.
 
سردار کریمی تصریح کرد: پلیس با در دست داشتن مشخصات ظاهری متهمان طرح مهار را در حوزه استحفاظی خود به اجرا گذاشت و دو سارق موتور سوار را در خیابان گاز دستگیر کرد.

وی خاطرنشان کرد: این دو جوان ۲۵ و ۲۷ ساله در بازجویی‌های اولیه پلیس با توجه به کشف سه گوشی تلفن مسروقه و دو قبضه چاقو ناچار به بیان حقیقت شدند و به ارتکاب بیش از ۱۰۰ فقره گوشی قاپی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در ادامه تحقیقات پرونده مأموران کلانتری رسالت دو تن از همدستان این سارقان را شناسایی و دستگیر کردند.

سردار کریمی افزود: متهمان در تحقیقات بعدی پرونده اظهار داشتند که گوشی‌های سرقتی را در بازار روز خواجه ربیع به قیمتی ارزان می‌فروختند.

وی  با اعلام اینکه با دستورات مقام قضایی تحقیقات از این سارقان ادامه دارد از شهروندان خواست به توصیه‌های پلیسی و نکات مراقبت در پیشگیری از وقوع کیف قاپی و سرقت گوشی‌های تلفن همراه توجه کنند.

انتهای پیام//ف.ج
 

دستگیری اعضای باند حرفه‌ای گوشی قاپی در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.