شکست آبیدر سنندج مقابل نماینده تهران

هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته سوم کشور روز سوم مهرماه در حالی انجام شد که آبیدر سنندج از حریف تهرانی خود شکست خورد و آماده نبودن زمین، دیدار شهرداری مریوان را لغو کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه های کشور شامگاه روز دوشنبه سوم مهرماه در شهرهای مختلف پیگیری شد.

در این هفته آبیدر سنندج به تهران رفت و در مقابل تیم آرش ری قرار گرفت و شهرداری مریوان دیگر نماینده کردستان میزبان ذوب و فلزات همدان بود.

آبیدر سنندج در مصاف با میزبان خود تیم آرش ری تهران  دو بر یک شکست را پذیرا شد و آماده نبودن زمین استادیوم زاگرس مریوان، بازی شهرداری این شهر را لغو شد.

رقابت های لیگ دسته سوم باشگاه های کشور با حضور ۶۵ تیم در پنج گروه ۱۳ تیمی برگزار می شود و در مرحله اول مسابقات تیم ها بصورت تک بازی با یکدیگر روبرو خواهند شد.

آبیدر سنندج و شهرداری مریوان در گروه سوم این مسابقات قرار دارند و با تیم های عقاب تهران ،آرش ری، بیمارستان پارس تهران ،مهدیه تبریز ،عقاب تبریز، ملی پوشان تبریز، ذوب و فلزات بهار ،آذر یوردشاهین دژ، پاس ساوه، دالاهوکرمانشاه، ذوالفقارکاشان همگروه هستند.

در پایان این مرحله تیم های اول و دوم بطور مستقیم به مرحله نهایی صعود خواهند کرد و تیم های سوم و چهارم برای فصل بعد در جدول مسابقات مرحله اول لیگ دسته سوم باقی خواهند ماند و تیم های پنجم به بعد به لیگ های استانی سقوط می کنند.

در مرحله دوم ۱۰ تیم صعود کننده به همراه ۲۰ تیم باقی مانده از فصل قبل بازی های مرحله نهایی را در ۳ گروه ۱۰ تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام/م

آبیدر سنندج مقابل نماینده تهران شکست خورد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.