مسؤول کمیته اطلاع‌رسانی مراسم تشییع شهید حججی:

جزئیات برنامه تشییع شهید حججی در نجف‌آباد

مسؤول کمیته اطلاع‌رسانی مراسم تشییع شهید حججی گفت: برنامه تشیع شهید حججی پنجشنبه ساعت 8 صبح از میدان بسیج نجف‌آباد تا محل دفن شهید در یادمان سرداران شهید نجف‌آباد برگزار خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی رشیدزاده  در رابطه با برنامه تشییع شهید حججی اظهار کرد: عصر چهارشنبه 5 مهر ماه پیکر شهید به نجف‌آباد می‌آید و برنامه وداع را بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه حضرت فاطمه زهرا (س) نجف‌آباد خواهیم داشت.

وی افزود: برنامه تشییع شهید حججی نیز پنجشنبه ساعت 8 صبح با سخنرانی یکی از مسؤولان کشوری و مداحی آغاز می‌شود و ساعت 9 حرکت از میدان بسیج نجف‌آباد تا محل دفن شهید یادمان سرداران شهید نجف‌آباد خواهد بود.

مسؤول کمیته اطلاع‌رسانی مراسم تشییع شهید حججی در نجف‌آباد ضمن اشاره به برنامه‌های دیگر پس از تشیع شهید، گفت: صبح روز بعد از تشییع برنامه سوم شهید در حسینیه فاطمه زهرا (س) برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم از روزهای ابتدایی که قرار بود برنامه تشییع برگزار شود آماده برگزاری برنامه بودند که وقفه‌ای ایجاد شد، اما سازمان‌ها، مردم و تشکل‌ها در تکاپو هستند و آمادگی کامل را برای برگزاری این مراسم دارند.

رشیدزاده عنوان کرد: مردم داوطلبانه برای در اختیار گذاشتن امکانات اسکان و تغذیه آمادگی خود را اعلام کرده‌اند، شهر از همه لحاظ آماده پذیرایی کامل از میهمانان از سراسر کشور و همچنین پیکر شهید است.

مسؤول کمیته اطلاع رسانی ستاد مراسم تشییع شهید حججی، با عنوان اینکه حدود 100 موکب پذیرایی از عزاداران حسینی را در مراسم تشییع شهید حججی عهده دار خواهند بود، افزود: این موکب‌ها به صورت خودجوش مردمی از سراسر شهرستان و هماهنگ با سایر دستگاه وظیفه پذیرایی از هزاران عزادار حسینی، در مراسم تشییع را خواهند داشت.

وی در پایان گفت: مناطق یزدانشهر و ویلاشهر هم کمک‌های بسیاری در هدایت و پذیرایی شرکت کنندگان در مراسم را خواهند کرد؛ منطقه یزدانشهر در پلیس راه وظیفه استقبال و پذیرایی و برنامه بدرقه و راهنمایی میهمانان را به عهده گرفته‌اند و مردم ویلاشهر بحث خروجی‌های به سمت اصفهان را عهده دار شدند و دانشگاه آزاد هم بحث خروج میهمانان را به سمت خمینی‌شهر به عهده گرفته است و مردم جوزدان خروجی‌های سمت فولادشهر را مدیریت خواهند کرد.

 

انتهای پیام/م

 

تشریح برنامه های تشییع شهید حججی در نجف‌آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.