رفع تصرف بیش از 9 هکتار از اراضی کهنوج

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کهنوج گفت: بیش از 9 هکتار از اراضی ملی شهرستان کهنوج رفع تصرف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، مرتضی لورگی، رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کهنوج افزود: در راستای حراست از حقوق بیت‌المال ۹ هکتار و هفت هزار و ۴۷۹ متر مربع از اراضی منابع منطقه سهلاور بخش مرکزی این شهرستان از چنگال متصرفان خارج و خلع ید شد.
وی ارزش این اراضی را بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال ذکر کرد و افزود: پرونده تخلف این اراضی جزو پرونده‌های سنواتی سال ۸۸ بوده است که پس از طی مراحل قانونی در نهایت حکم خلع ید و رفع تصرف آن از شعبه دوم حقوقی دادگاه شهرستان کهنوج صادر شده است.
لورگی تصریح کرد: در راستای اجرای تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع نسبت به بازپس‌گیری اراضی ملی به بیت‌المال اقدام کردیم که در این زمینه احکام قضایی برای یک نفر صادر و وی به پرداخت هشت میلیون و ۷۶۰ هزار ریال خسارت محکوم شده است.
وی همکاری مردم با مأموران فرماندهی یگان حفاظت از منابع طبیعی جنوب کرمان را بسیار مهم ذکر کرد و گفت: مردم می‌توانند هرگونه آتش‌سوزی و تخریب و تصرف عرصه‌های منابع طبیعی را از طریق تماس با شماره ۱۵۰۴ کد امداد جنگل و مرتع فرماندهی یگان حفاظت از منابع طبیعی اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متصرفان برخورد قانونی انجام شود.
انتهای پیام/ی

رفع تصرف اراضی در کهنوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار