پذیرایی خونین شکارچیان عراقی از آهوهای فراری ایران + تصاویر

علی‌رغم هشدارها مسئولان محیط زیست هنوز اقدامی به منظور برقراری امنیت در منطقه حفاظت شده میشداغ انجام نداده‌اند تا مانع از کشتار آهوهایی شوند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصاویر ارسال شده  حکایت از آن دارد که علی‌رغم هشدارهای پیاپی محیط‌بانان، رسانه‌ها و فعالان محیط زیست، مسئولان محیط زیست هنوز اقدامی به منظور برقراری امنیت در منطقه حفاظت شده میشداغ انجام نداده‌اند تا مانع از کشتار آهوهایی شوند که به دنبال ناامنی موجود در این منطقه حفاظت شده به مرز عراق پناه برده و به ضرب گلوله شکارچیان عراقی از پای در می‌آیند.  حضور چشمگیر شکارچیان و دامدارانی که زیستگاه‌های آهوها را در منطقه حفاظت شده میشداغ اشغال کرده‌اند، عامل اصلی ناامنی منطقه حفاظت شده میشداغ و گریختن آهوها به سوی مرز عراق است.

در ادامه تصاویری از کشتار آهوهای منطقه حفاظت شده میشداغ را در منطقه طیب استان میسان عراق مشاهده می‌کنید:
 

عامل دیگر کاهش چشمگیر جمیعت آهو در منطقه حفاظت شده میشداغ، غرق شدن این این حیوانات، در کانال بتنی پای پل است. کانالی که  از وسط زیستگاه شمالی این منطقه می‌گذرد و تا کنون بسیاری از آهوهای منطقه را به کام مرگ کشانده اما مسئولان محیط زیست، را هنوز به اقدامی موثر برای جلوگیری از این حوادث وانداشته است.  آهوهایی از روی پل های نصب‌شده روی کانال، می‌گذرند در صورت مواجهه با هر خطر احتمالی، خود را به داخل کانال می‌اندازند اما با توجه به دیواره بتونی لغزنده و شیبدار کانال هرگز موفق به خروج از آن نمی‌شوند. غرق شدن در آب عمیق کانال بتونی، سرنوشت این تلخ این آهوهاست.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۱۲ مهر ۱۳۹۶
عراقی ها برادران و عزیزان ما هستند این رو همیشه با محبت هاشون نشون دادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۱۱ مهر ۱۳۹۶
تخصص مهم نیست تعهد مهمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۰۴ مهر ۱۳۹۶
خدا لعنتشون کنه انشالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۰۴ مهر ۱۳۹۶
خدا لعنتشون کنه انشالله
آخرین اخبار