چالشی دیگر برای محصولات اپل ؛ این بار Apple TV

بر اساس گزارش‌های اخیر، محصول جدید شرکت اپل یعنی Apple TV با چالشی جدید مواجه شده است.

چالشی دیگر برای محصولات اپل ؛ این بار Apple TVبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدتی پیش شرکت اپل از تلویزیون جدید خود یعنی Apple TV در آمفی تئاتر استیو جابز واقع در اپل پارک رونمایی کرد. اما گویا ساعت هوشمند این شرکت تنها محصولی نیست که با چالش‌های جدی روبه‌رو شده است، زیرا کاربران محصولات این شرکت از اپل تیوی نیز مشکلاتی گزارش کرده اند.

اپل در مراسم رونمایی این تلویزیون اعلام کرد  اپل تیوی مجهز به نمایش تصویر 4K است. این موضوع روی ویدئوهای iTunes و Netflix تست شد و به کاربران نشان داد که اپل تیوی قادر به پخش ویدئوهای 4K این دو سایت خواهد بود.

اما برای آن دسته از کاربرانی که قصد دارند از این تلویزیون برای دیدن ویدئوهای 4K شبکه یوتوب استفاده کنند، اخبار ویژه ای به دست رسیده است. بر اساس گزارش‌های اخیر، APPLE TV قادر نیست ویدئوهای کیفیت 1080p یا همان 4K سایت یوتیوب را بارگزاری نماید.

مسئولان اپل دلیل این اشکال را به کدک های شرکت گوگل ارجاع داده اند. آنها می‌گویند ویدئوهای یوتوب با کدک VP9 ذخیره سازی می‌شوند و این در حالی است که تلویزیون جدید شرکت اپل فقط قادر است کدک های H.264 و HEVC را بارگزاری کند.

به هر حال این مشکل در اپل تیوی وجود دارد و این محصول نیز مانند اپل واچ 3 با چالش‌هایی روبه‌رو شده است که اگر اپل نتواند آنها را حل کند قطعا به فروش آن ضربه خواهد زد.

 انتهای پیام/

اپل تیوی از کیفیت 4K سایت یوتوب پشتیبانی نمی‌کند!

برچسب ها: اپل ، تیوی ، چالش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار