محمودی:

صنعت برق پیشران توسعه کشور است/ وزارت نیرو احتیاج به مدیران متخصص و جوان دارد

سرپرست وزارت نیرو گفت:صنعت برق پیشران توسعه کشور است و باید با مطالعه و آموزش کیفیت خدمات رسانی را افزایش دهیم.

صنعت برق پیشران توسعه کشور است/ وزارت نیرو  احتیاج به مدیران متخصص و جوان داردبه گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،ستار محمودی سرپرست وزارت نیرو با اشاره به اهمیت آموزش سازمانی اظهار کرد: همه سازمان ها برنامه و وظایفی دارند که برای رسیدن به آن نیازمند منابع انسانی و مالی هستند که دسترسی به این اهداف مستلزم به کارگیری مدیران شایسته و لایق است.

وی افزود: آموزش از تکرار تجربه اشتباه جلوگیری می کند، کشورهای زیادی وجود دارند که با وجود منابع انسانی و مالی ولی دچار مشکلات عدیده ای در سطح مدیریت هستند که باعث اتلاف منابع و انرژی می شوند.

محمودی تصریح کرد: وزارت نیرو این ماموریت را دارد که زیرساخت توسعه پایدار برای تأمین انرژی با کیفیت و سلامت را به وجود آورد تا بهترین خدمات با کاهش هزینه و افزایش راندمان را در اختیار افراد قرار دهد.

سرپرست وزارت نیرو افزود:  صنعت برق پیشران توسعه کشور است و باید با مطالعه و آموزش کیفیت خدمات رسانی را افزایش دهیم. مدیریت در وزارت نیرو تک بعدی نیست  مانند زنجیره ای به هم پیوسته به سایر سازمانها ارتباط دارد.

محمودی اظهار کرد: سیستم مدیریت وزارت نیرو به عنوان وزارت دانش بنیان احتیاج به مدیران متخصص و جوان دارد تا از علم روز عقب نماند و پس از آموزش هایی در سطح مدیریت نیازمند به قانون گذاری جدیدی هستیم که ابتکار عمل مدیران را افزایش دهد.

وی تأکید کرد: یکی از نکات منفی که در خصوص شهرسازی مطرح می‌شود این است که وزارت نیرو در حوزه آب، سرمایه‌گذاری کرده و اقدام به ساخت سد می‌کند اما بعد از مدتی می‌گویند اسم سد را نیاورید؛ چراکه اسم مافیاست.

سرپرست وزارت نیرو گفت: بعد از مدتی هم بعد از ساخت سد به وزارت نیرو مراجعه کرده و می‌گویند این آبی که آورده‌اید برای ما ایجاد دردسر می‌کند. باید اذعان کرد این سدها را مدیران طراحی کرده‌اند، پس مدیران نیازمند این هستند که اجتماع را درست ببینند؛ چراکه مدیریت یک بعدی نمی‌شود.

انتهای پیام/

وزارت نیرو مامور تامین انرژی برای مردم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد احمدزاده
۱۲:۱۴ ۰۴ مهر ۱۳۹۶
آیا هزینه انشعاب برق خانگی برای متقاضیانی که درخواست کنتور داده اند افزایش خواهد داشت. و چرا اداره برق از ا‌علام هزینه به متقاضیان خوداری نموده است.
آخرین اخبار