انجام بیش از 5 هزار بازرسی از نانوایی های استان سمنان

طی نه ماهه گذشته 5 هزار و 685 مورد بازرسی از واحدهای نانوایی استان سمنان صورت گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مهدی یحیایی رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان با اعلام این خبر گفت : از این تعداد بازرسی صورت گرفته ، 299 فقره پرونده تخلف با عناوین کم فروشی ، عرضه خارج از شبکه آرد ، عدم رعایت ساعات کاری و غیره تشکیل شده است.


وی ارزش ریالی این تعداد پرونده را بالغ بر 295 میلیون ریال عنوان کرد و افزود :  این پرونده ها جهت بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.


رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان در ادامه اظهار داشت : این بازرسی ها با هدف نظارت ویژه بر کیفیت و کمیت نان های تولیدی در استان توسط 12 بازرس و کارشناس واحد آرد و نان این سازمان انجام میگیرد و با واحدهایی که قوانین نظام صنفی و مشتری مداری را رعایت نمی نمایند و نان های بی کیفیت به مردم عرضه می نمایند به شدت برخورد می شود.


مهدی یحیایی ضمن تقدیر از زحمات دستگاههای اجرایی عضو کارگروه آرد و نان تصریح کرد : هم استانیهای عزیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف ، موارد را از طریق سامانه تلفن 124 ستاد خبری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گزارش دهند.


انتهای پیام / ه


بازرسی از نانوایی های استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار