مدیران باید با رسانه‌های استان در ارتباط باشند

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کردستان گفت: مدیران با رسانه‌های استان در ارتباط باشند و خدمات نظام را برای مردم تشریح کنند.

مدیران باید با رسانه‌های استان در ارتباط باشند به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حسین دهقان مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کردستان شامگاه دوشنبه در هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور مسئولان، اصناف و بازاریان در مجتمع نور این شهر برگزار شد، با تسلیت ایام محرم گفت: تضمین مشروعیت نظام سیاسی کشورها از جمله کشور ایران به سلامت اداری وابسته است.

 وی افزود: با توجه به شعار «اقتصادمقاومتی، تولید واشتغال» تکالیف و وظایف زیادی بر دوش ما مسئولان وجود دارد که باید برای تحقق آن تلاش کنیم.

این مسئول با بیان اینکه باید مدیران با رسانه‌های استان در ارتباط باشند و خدمات نظام را برای مردم تشریح کنند، عنوان کرد: با بکارگیری سیاست‌های کلی نظام اداری و اجرای آن توسط کارکنان ادارات می‌توانیم شاهد اداره سالم باشیم.

 دهقان با اشاره به وجود امنیت و ثبات در منطقه افزود: باید به سلامت اداری بیشتر بیندیشیم و در این راستا بیشتر تلاش کنیم چراکه سبب اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.

بزرگترین معروف«حفظ نظام اسلامی» است

فرمانده سپاه و دبیر ستاد امربه‌معروف شهرستان بیجار در این جلسه با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع)، با اشاره به فرموده رهبر نعظم انقلاب گفت: بزرگ‌ترین معروف امروز، «حفظ نظام اسلامی‌» است.

 حسن عسگری با بیان اینکه باید خدمت به مردم را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم، افزود: باید مسئولان ادارات در سلامت اخلاقی کارکنان دقت بیشتری داشته باشند و از تبعیض در ادارات جلوگیری شود.

 وی تاکید کرد: باید مدیران و کارکنان ادارات این شهرستان از تشریفات و هزینه‌های اضافی دوری و تکریم ارباب جوع را فراموش نکنند و اصناف و بازاریان نیز مشتری‌مداری را رعایت کنند.

انتهای پیام/ د م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.