سالک در تذکر شفاهی:

دولت حرکت اسرائیل و آمریکا در مسائل اقلیم کردستان را با دقت بررسی کند

نماینده مردم اصفهان گفت: دولت باید مسائل مربوط به اقلیم کردستان و حرکت آمریکا و اسرائیل در این مورد را به دقت بررسی کند.

دولت حرکت اسرائیل و آمریکا را در مسائل اقلیم کردستان با دقت بررسی کندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان طی تذکری در صحن علنی امروز (سه‌شنبه، 4 مهر) گفت: اصل 152 قانون اساسی بر سیاست‌ خارجی‌ ما تأکید کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به حرکتی که در اقلیم کردستان انجام شده رئیس جمهور و وزارت امور خارجه باید حرکتی را که آمریکا و رژیم صهیونیستی برای جانشینی داعش در منطقه پیش گرفته‌ اند، با دقت بررسی کنند.

نماینده مردم اصفهان اظهار کرد:‌ در هفته امر به معروف و نهی از منکر هستیم اما ابلاغ این قانون از ناحیه رئیس جمهور پیگیری و اجرا نشده است.

سالک اذعان کرد:‌ بند 19 این قانون تأکید می‌کند که وزرا و مدیران باید باور کنند که وضع بی بند و باری شهرهای بزرگ و تهاجم سنگین فرهنگی از سوی 117 کانال ماهواره‌ای وجود دارد و در زندگی خانواده‌ها تأثیرگذار است.

وی همچنین خطاب به وزیر ارتباطات و فناوری گفت: باید جلوی سایت‌هایی که مشکلاتی برای خانواده‌ها به وجود آورده است، گرفته و با آن مقابله شود. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار