«عصر شعر» دفاع مقدس در نهاوند برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت دفاع مقدس، عصر شعر و خاطره در نهاوند برگزار شد

«عصر شعر» دفاع مقدس در نهاوند برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمود مصباح ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند،در این مراسم هفته دفاع مقدس را تجلی‌گاه عشق و ایمان رزمندگان اسلام دانست و گفت: به واقع وجود امدادهای غیبی را در دفاع مقدس شاهد بودیم.

محمود مصباح با بیان اینکه امروز گردهم آمده‌ایم تا رشادت، دلیری و اخلاص رزمندگان این مرز و بوم را در هشت سال دفاع مقدس یادآوری کنیم و ارج نهیم، افزود: دفاع مقدس تبلور اندیشه اسلامی و پیروی از رهبری بود که باعث شد سپاه اسلام که تعدادش از نظر کمی بسیار پایین‌تر و از نظر امکانات و تجهیزات نیز بسیار ضعیف‌تر بود، با قدرت ایمان و اعتقاد و حس میهن‌پرستی بر دشمنی تا دندان مسلح که تمامی مستکبران جهان حامی او بودند، پیروز شود.

وی اظهار کرد: در زمان دفاع مقدس فرزندان این مرز و بوم از زن و مرد، پیر و جوان اسلحه به دست گرفتند و برای دین و سرزمین و اعتقادشان جنگیدند و اما امروز جنگ در جبهه‌ای دیگر در جریان است و با جبهه تهاجم نرم و فرهنگی مواجه هستیم و این وظیفه اهالی فرهنگ و هنر را بسیار سنگین می‌کند.

مصابح گفت: امروز سلاح‌ها قلم، ایده و تفکر است و هنرمندان به عنوان سردمدار این مبارزه و رهروان این راه باید تلاش کنند و پای انقلاب، آرمان‌ها، ارزش‌ها و خون‌هایی که مردم تقدیم این کشور کردند، راسخانه بایستید.

گفتنی است در  هفته گرامیداشت دفاع مقدس، عصر شعر و خاطره به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، پایگاه مقاومت شهید مطهری و کانون بسیج هنرمندان نهاوند برگزار شد.

انتهای پیام/خ

شعر دفاع مقدس در نهاوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.