نجفی:

اوضاع شهرداری مورد رضایت نیست

شهردار تهران گفت: با توجه به اینکه دو سوم کارکنان شهرداری عضو بسیج هستند، اما اوضاع آن‌ها مورد رضایت ما نیست.

اوضاع شهرداری مورد رضایت نیستبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدعلی نجفی شهردار تهران در همایش اقتدار حسینی که با حضور گردان های بسیج، اعضای شورای شهر و فرمانده سپاه حضرت محمد(ص) امروز(سه شنبه) برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال شروع سال تحصیلی و آغاز هفته دفاع مقدس با ماه محرم متقارن شده است، بسیار خوش یمن بوده، زیرا امام حسین(ع) نیز آموزگار عدالت و هویت است و خصلت و آموزه هایش باید سرلوحه برنامه های مدارس و دانشگاه ها قرار گیرد.

وی ادامه داد: دفاع مقدس ما در طی 8 سال تاریخی بیش از هر چیز دیگری تحت تاثیر نهضت عاشورا بود و لحظه لحظه های آن با نام و یاد شهدای کربلا همراه بوده است.

نجفی عنوان کرد: امیدوارم در هفته گرامی داشت دفاع مقدس و بعد از آن، خط سرخ شهادت که نقطه آغازین آن عاشورا بود و در طول تاریخ استمرار یافته، مورد توجه همه و مورد تفسیر و بررسی قرار گیرد تا راهگشای ما باشد.

شهردار تهران اضافه کرد: قبل از آن که واقعه شهادت برای ما آموزنده باشد، جایگاه ویژه خود را دارد، چراکه این رزمندگان و شهیدان با شور و هیجان از گران بهاترین دارایی خود یعنی از جان شان گذشتند. این روش و منش شهیدان است که باید مورد توجه و عبرت یکایک ما باشد.

وی با بیان اینکه بیش از 42 هزار نفر از کارکنان شهرداری عضو بسیج هستند، یادآور شد: شهرداری باید خوش‌نام ترین و خوش قاعده ترین سازمان کشور باشد و خدمات باید در عالی ترین سطح کیفی به مردم ارائه شود و مردم نیز از آن راضی باشند، همچنین انتظار می رود که ارتباط این سازمان با مردم در شکل واقعی تکریم ارباب و رجوع و الگویی برای سایر سازمان ها باشد. در حالی که متاسفانه شرایط هم اکنون این گونه و مورد رضایت نیست.

نجفی عنوان کرد: بنابراین انتظار می رود که خود را متناسب با تفکر بسیجی تربیت کنیم و علمکردمان را مطابق فرهنگ بسیجی وفق دهیم و از طرفی دیگر انتظار می رود تا محیط اطراف خود را با فرهنگ بسیجی آشنا کنیم.

شهردار تهران تصریح کرد: امیدوارم با همت همه کارکنان و بسیجیان، شهرداری سازمانی خوش نام و خدمتگزار در نظام جمهوری اسلامی باشد.

وی افزود: امیدوارم خداوند همه ما را در زمره پیروان و رهروان راه امام حسین(ع) قرار دهد، زیرا بزرگترین توفیق همه ما این است که از محبان امام حسین (ع) باشیم و امیدوارم خداوند این توفیق را نصیب ما کند.

نجفی در پایان عنوان کرد: از خداوند می خواهم همان طور که عادت کربلایی به ما آموخت تا در مناسبت های مختلف به یاد قیام عاشورا باشیم و مجالس عزاداری امام حسین(ع) را برپا کنیم، این توفیق نصیبمان شود تا توفیق عبادت کربلایی پیدا کنیم، به این معنا که نماز، اخلاق، رفتار و رویکردهای مان حسینی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار