نگاهی به بازی های امشب لیگ قهرمانان اروپا

رقابت های هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا امشب با پیگیری 8 دیدار به پایان می رسد.

به گزارش   خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری 8 دیدار پیگیری می شود و تیم های کشور های مختلف به مصاف یکدیگر می روند . این رقابت های از این هفته شکل جدی تری به خود می گیرد و برای همین می توان انتظار بازی های زیبا تری را داشت. برنامه رقابت های گروه های اول تا چهارم در رقابت های امشب لیگ قهرمانان اروپا به شرح زیر است:

گروه اول

بازل - بنفیکا / کار مشکل سوئیسی ها در خانه

تیم های فوتبال بازل سوئیس و بنفیکا امشب از ساعت 23 و 15 دقیقه در ورزشگاه خانگی تیم بازل به مصاف یکدیگر می روند. دو تیم در بازی نخست خود در رقابت های لیگ قهرمانان شکست خورده اند و به همین دلیل این بازی برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد . چرا که اگر هر کدام قصد صعود به مرحله بعدی را داشته باشند باید در این بازی امتیاز بگیرند.

نماینده سوئیس در بازی نخست خود با 3 گل مغلوب منچستر یونایتد شد، همچنین بنفیکا هم بر خلاف انتظار در خانه با 2 گل مغلوب زسکا مسکو شده بود.

زسکا مسکو - منچستر یونایتد / مورینیو دوباره به روسیه رسید

دومین دیدار گروه نخست رقابت های لیگ قهرمانان اروپا میان دو تیم زسکا مسکو و منچستر یونایتد پیگیری می شود. هر دو تیم در بازی های نخست خود حریفان را شکست داده اند و هم اکنون 3 امتیازه هستند. همین مسئله می تواند رقابت دو تیم را جذاب تر کند . با این حال نباید فرامش کرد که رقابت تیم های انگلیسی و روسی همواره به واسطه اختلاف های  موجود میان هواداران این تیم ها از حساسیت بالایی برخوارد است .

نگاهی به بازی های امشب لیگ قهرمانان اروپا

مورینیو امسال برای دومین بار به روسیه سفر می کند . پیش از این هم منچستر در رقابت های لیگ اروپا در روسیه به مصاف تیم روستوف رفته بود که در هر دو بازی به نتیجه ای بهتر از تساوی نرسیده بود .

منچستر یونایتد در این بازی به غیر از پل پوگبا بقیه بازیکنان خود را در اختیار دارد.

گروه دوم

پاری سن ژرمن - بایرن مونیخ /نبرد آلمانی ها و فرانسوی ها در پاریس

حساس ترین بازی امشب لیگ قهرمانان اروپا میان  دو تیم پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ  است . شاگردان آنجلوتی امشب باید از ساعت 23 و 15 دقیقه در پاریس به مصاف تیم پاری سن ژرمن بروند. بسیاری منتظرند تا نخستین بازی سخت پاری سن ژرمن در این فصل را ببینند . پاریسی ها امسال با در اختیار داشتن بازیکنانی چون نیمار ، ام با په و کاوانی تیم بسیار خطرناکی هستند و حتی تیم هایی مانند بارسلونا ، رئال مادرید و یوونتوس هم تمایل چندای برای رو به رویی با آن ها ندارند.

پاریسی ها هم اکنون صدرنشین لوشامپیونه هستند و در هفته نخست هم موفق شدند تیم سلتیک را با 5 گل شکست دهند. با این حال نباید فراموش کرد که تیم مقابل آن ها هم بایرن مونیخ است. بایرنی ها چندین دوره است که د میان 4 تیم برتر حضور دارند و همواره هم گروهیشان با هر تیمی کابوس بسیاری بوده است. انتظار می رود بازی امشب یکی از زیباترین دیدار های لیگ قهرمانان اروپا باشد.

اندرلخت - سلتیک / اسکاتلندی ها در آرزوی نخستین برد اروپایی

تیم های اندرلخت بلژیک و سلتیک اسکاتلند امشب دومین دیدار این گروه را برگزار می کنند . هر دو تیم در بازی ها هفته نخست خود شکست خورده اند وبدون شک تلاش کمی کنند تا با پیروزی در بازی امشب امتیاز بگیرند . بدون شک حضور تیم هایی چون بایرن و پاری سن ژرمن در این گروه باعث شده تا سلتیک و اندرلخت امید چندانی برای حضور در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا نداشته باشند . با این حال دو تیم حداقل برای حضور در لیگ اروپا تلاش می کنند . سلتیکی ها مدتی است که نتوانسته اند در اروپا عملکرد درخشانی داشته باشند . بسیاری امیدوارند که آن ها بتوانند در این دوره نتایج خوبی کسب کنند .

گروه سوم

قره باغ -   رم/ دیدار مشکل روس ها در برابر رمی ها

تیم های فوتبال رم و قره باغ امشب در نخستین دیدار گروه سوم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر می روند . قره باغی ها در هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا با 6 گل مغلوب چلسی شدند و امشب هم باید به مصاف تیم قدرتمند رم بروند.نماینده روسیه در این دوره از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا امید چندانی برای موفقیت ندارد زیرا حریفان بسیار قدرتمند هستند. آن ها در این گروه با تیم های چون رم ، چلسی و اتلتیکو مادرید هم گروه هستند . رمی ها اما به این بازی بسیار امیداوارند. آن ها در هفته نخست با اتلتیکو به یک تساوی دست یافتاند و هم اکنون یک امتیازه هستند .

تیم فوتبال رم در صورتی که امشب بتواند مقابل حریف خود به برتری برسد 4 امتیازه می شود و جایگاه خود را در جدول تثبیت می کند .

اتلتیکو مادرید - چلسی / جدال اندیشه ها در مادرید

دومین دیدار حساس امشب میان دو تیم اتلتیکو مادرید و چلسی است.شاگردان کونته در هفته نخست توانسته اند تیم فوتبال قره باغ را با 6 گل  شکست دهند و آمادگی خود را به رخ حریفان بکشند . آبی پوشان لندن در نقل و انتقالات امسال بازیکنان خوبی چون موراتا را جذب کرده اند که می تواند کمک زیادی به این تیم در رقابت با تیم های اسپانیایی داشته باشد. در طرف مقابل اما شاگردان سیمئونه وضعیت متفاوتی دارند . آن ها در این تابستان از نقل و انتقالات محروم بودند و نتوانستند بازیکنی جذب کنند. اتلتیکویی ها در نخستین بازی خود در مقابل رم به یک تساوی دست یافتند.

نگاهی به بازی های امشب لیگ قهرمانان اروپا

از جمله نکات این بازی سبک مشابه هر دو سرمربی است این مسئله می تواند به زیبایی هرچه بیشتر این بازی کمک کند.

گروه چهارم

یوونتوس - المپیاکوس / تلاش بانوی پیر برای نخستین امتیاز اروپایی

تیم های فوتبال یوونتوس و المپیاکوس در این هفته و در ورزشگاه یوونتوس آره نا به مصاف یکدیگر می روند. دو تیم در بازی گذشته خود با 3 گل مغلوب شده اند و بدون شک تلاش می کنند با یک پیروزی فشار را از روی تیم خود بردارند . شاگردان آلگری اگرچه در سری آ نمایش خیره کننده ای دارند اما در این دوره از رقابت های لیگ قهرمانان بسیار بد استارت زدند و در همان ابتدا از بارسلونای بحران زده 3 گل خوردند . این مسئله فشار زیادی را به این سرمربی وارد کرد زیرا بسیاری به تفکرات و عملکرد آلگری اعتراض دارند. حال باید دید یوونتوس که در این فصل به دنبال حضور در فینال لیگ قهرمانان است می تواند ازسد المپیاکوس بگذرد یا خیر ؟ یووه ای ها معمولا در برابر تیم های ضعیف و در مراحل مقدماتی لیگ قهرمانان نمایش خوبی ندارند اما المپیاکوس حریف قدرتمندی نیست و احتمال برد بانوی پیر بسیار زیاد است.

المپیاکوس رقیب یوونتوس در بازی امشب در نخستین بازی خود و در خانه با نتیجه 3 بر 2 مغلوب اسپورتینگ شد. آن ها هم اکنون وضعیت بهتری نسبت به یووه در جدول دارند و بدون شک امشب برای کسب امتیاز به میدان می روند . نکته جالب توجه این جاست که کریم انصاری فرد مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی امشب برای تیمش در ترکیب 18 نفره حضور ندارد.

اسپورتینگ - بارسلونا / کاتالان هابه دنبال تصرف پرتغال

تیم های فوتبال بارسلونا و اسپورتینگ دومین دیدار گروه چهارم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را در پرتغال برگزار می کنند . نماینده پرتغال در نخستین بازی خود موفق شد المپیاکوس را در یونان ببرد . بارسلونا هم در خانه تیم قدرتمند یوونتوس را به 3 گل شکست داد تا نشان دهد بحران را پشت سر گذاشته است. بارسلونا در این هفته بازی خیلی آسانی نخواهد داشت با این حال ان ها با در اختیار داشتن بازیکنانی چون سوارز و مسی بسیار به کسب پیروی و دومین 3 امتیاز این رقابت ها امیدوارد .

انتهای پیام /

پیش بازی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۲:۳۷ ۱۸ تير ۱۳۹۹
فامیلی
آخرین اخبار