دستگیری ۱۳ شکارچی متخلف در مازندران +تصاویر

۱۳ شکارچی غیرمجاز پرندگان در مازندران دستگیر و روانه زندان شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهر‌های آمل، جویبار و نور در حین گشت و کنترل شبانه روزی در آب بندان ها، شالیزار‌ها و مناطق کوهستانی ۱۳ شکارچی متخلف را به همراه ۱۳ قبضه سلاح شکاری و چهار قطعه پرنده دستگیر کردند.

براساس این گزارش با کوچ دسته جمعی پرندگان زمستان گذران به تالاب‌ها و آب بندان‌ها مامورین یگان حفاظت محیط زیست استان با جدیت بیشتر و درطی گشت زنی‌ها مداوم با متخلفین شکارغیرمجاز پرندگان برخورد می‌کنند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان آمل در حین گشت وکنترل در در مناطق شالیزاری دابو دشت هشت شکارچی متخلف را به همراه هشت قبضه سلاح شکاری که یک قبضه قاچاق بوده و یک قطعه مرغابی دستگیر کردند.

همچنین ماموران حفاظت محیط زیست جویبار در حین گشت وکنترل در آب بندان‌های کردکلا چهار قبضه سلاح شکاری را به همراه یک قطعه پرنده از چهار نفر متخلف کشف و ضبط کردند.

ماموران محیط بانی بلده نور در حین گشت وکنترل در منطقه زرد کمر بلده یک نفرمتخلف را به همراه یک قبضه سلاح شکاری و دو قطعه کبک دستگیر کردند.

دستگیری ۱۳ شکارچی متخلف در مازندران

 

دستگیری ۱۳ شکارچی متخلف در مازندران

 

دستگیری ۱۳ شکارچی متخلف در مازندران

 

انتهای پیام/آ

دستگیری شکارچی غیرمجاز در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.