سلیمانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ورود زودهنگام به مسائل انتخابات سَمی مُهلک برای کشور است

عضو جبهه پایداری گفت: انتخاباتی کردن فضای کشور به صورت زودهنگام سمی مهلک است و کار و پیشرفت را تعطیل می‌کند.

محمد سلیمانی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مطرح کردن کاندیداتوری برخی مسئولان برای انتخابات 1400، اظهار کرد: انتخاباتی کردن فضای کشور به صورت زودهنگام سمی مهلک است و کشور را به سمت فضایی می‌برد که کار و پیشرفت تعطیل می‌شود.

وی تاکید کرد: ورود زودهنگام به مباحث انتخابات مسئولان را درگیر شعار دادن و فرار از پاسخگویی نسبت به عملکردشان می‌کند.

وزیر اسبق ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: هنوز چند ماه بیشتر از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نگذشته است پس باید فضای کشور کار و تلاش باشد.

سلیمانی به برخی مشکلات مردم اشاره کرد و افزود: مردم مشکلات اقتصادی زیادی دارند، بر حوزه مسکن رکود حاکم است، ساخت و ساز چشم‌گیری هم در کشور صورت نمی‌گیرد، تولید کنندگان هم مشکلات اساسی دارند باید جهت‌گیری تمامی اتاق فکرها به سمت حل و فصل این مشکلات باشد.

وی درباره مستثنی شدن مقامات سیاسی از به کارگیری بازنشستگان، گفت: این موضوع اشکالی اساسی است مردم ما با تبعیض مخالف‌اند و فردی که از یک سنی عبور می‌کند باید در اتاق فکر فعال باشد.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب  اسلامی ادامه داد: فعالیت در حوزه اجرایی کشور نیازمند تلاش و کار است و مسئولان نیز باید  از تحرک جسمی خوبی برخوردار باشند.

سلیمانی خاطر نشان کرد: به کار گرفتن افراد بازنشسته بی عدالتی در حق جوانانی است که دغدغه شغل دارند البته این موضوع از گردش نخبگان هم جلوگیری می‌کند و تصمیم غلطی است.

انتهای پیام/

 

پیامدهای ورود زودهنگام به انتخابات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار