سربازان نمونه شهرستان عسلویه تجلیل شدند

در مراسمی از سربازان نمونه سپاه خاتم الانبیا شهرستان عسلویه و سپاه خلیج فارس فرودگاه و نیروی انتظامی شهرستان عسلویه تجلیل شد.

سربازان نمونه شهرستان عسلویه تجلیل شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام روح الله میرشکاری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه خاتم الانبیا شهرستان عسلویه صبح سه‌شنبه در آئین تجلیل از سربازان عسلویه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک روز سرباز، سه عامل ولایت پذیری، وحدت و پشتیبانی مردم را از رموز پیروزی در دفاع مقدس دانست. بی‌شک بخش اعظمی از دلاورمردی‌ها و ایثارگری‌های دفاع هشت ساله ما در برابر عراق به همت و غیرت سربازان وطن انجامید که مخلصانه قدم در وادی دفاع و حراست از این مرز و بوم نهادند و در کنار دیگر رزمندگان با استقامت صحنه‌های زیبایی از رشادت و ایثار را خلق کردند و حماسه‌های جاودانی را رقم زدند.

میرشکاری تصریح کرد: دفاع مقدس یادآور روز‌های نورانی، خاطرات فراموش نشدنی است که اقشار مختلف امت اسلامی ما در رکاب حضرت امام خمینی (ره) حماسه‌هایی را آفریدند و برای همیشه در تاریخ کشور ایران به عنوان سند افتخار به ثبت رسیده و جاودان شد. دو و نیم میلیون سرباز در هشت سال دفاع مقدس داوطلبانه خدمت مقدس سربازی خود را جان برکف گذراندند و دلاورانه عملیات‌های بزرگ و موفقی، چون ثامن الائمه، فتح المبین، بیت المقدس و بسیاری از عملیات‌های پیروزمندانه را رقم زدند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه خاتم الانبیا شهرستان عسلویه افزود: حضور شش هزار شهید سرباز در دفاع مقدس را نقش عمده سربازان در دوره دفاع مقدس عنوان کرد.

همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و روز سرباز، با هدف تجلیل از مقام سربازان و ارج نهادن به آن‌ها و نقش سرباز از حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی مراسمی با حضور نیروی مسلح انتظامی و سپاه در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات شهرستان عسلویه برگزار شد.

انتهای پیام /پ

سربازان نمونه شهرستان عسلویه تجلیل شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.