نماینده ولی فقیه در لرستان:

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در لرستان 7 هزارمیلیارد ریال سرمایه گذاری می کند

نماینده، ولی فقیه در لرستان گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) دراین استان برای تولید، اشتغال و محرومیت زدایی هفت هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  آیت الله میر عمادی روز سه شنبه در آئین بهره برداری از هفت مدرسه ساخته شده توسط بنیاد برکت در سالن جلسات مخابرات استان افزود: تاکنون در این استان ۳۵ مدرسه توسط بنیاد برکت احداث شده و امروز نیز هفت مدرسه به بهره برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و بنیاد برکت در این استان قابل توجه است و بیانگر این است که اگر به توصیه‌ها و رهنمود‌های مقام معظم رهبری عمل کنیم و در میدان عمل تحقق بخشیم به سمت رشد و پیشرفت نائل می‌شویم.

نماینده، ولی فقیه در لرستان ادامه داد: یکی از مناطق محروم لرستان به نام تخت چان توسط بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) به عنوان نمونه‌ای از فعالیت‌های رفع محرومیت، توانمند سازی کمک به اشتغال و مشارکت در امر سرمایه گذاری، احداث مدرسه و مسجدو خانه عالم در نظر گرفته شده است.

به گفته وی اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی در سایه تولید و اشتغال و محرومیت زدایی محقق می‌شود.

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس لرستان نیز گفت: امروز با مشارکت بنیاد برکت هفت مدرسه با اعتبار ۲۱ میلیارد ۷۶۹ میلیون ریال با زیربنای یک هزار و ۸۷۱ متر مربع به بهره برداری رسید.

محمد چگنی بیان کرد: بنیاد برکت از سال ۹۰ تاکنون ۳۵ مدرسه با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال احداث و تحویل آموزش و پرورش داده است.

انتهای پیام/ د

سرمایه گذاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.