زیر آب زنی سرمربی استقلال رد شد

طبق اعلام یکی از مسئولان باشگاه استقلال مربی فعلی این تیم علیه منصوریان صحبتی نکرده است.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از استعفای منصوریان و کناره‌گیری دستیاران این مربی از نیمکت استقلال در نهایت باعث شد که مک‌درموت مربی بدنساز خارجی این تیم به دلیل قراردادی که با باشگاه داشت به کار خود ادامه دهد و در این میان صحبت‌هایی بر این مبنا شنیده شود که مک‌درموت زیر آب منصوریان را زده و باعث اخراج او شده است.

اما طبق اعلام یکی از نزدیکان باشگاه استقلال باید بدانیم مک‌درموت و منصوریان سابقه همکاری زیادی در زمینه مربیگری با هم دارند و تمام این حرف‌ها در حد شایعه است البته این احتمال وجود دارد که این 2 مربی در مورد بعضی مسائل فنی اختلاف نظر‌هایی داشتند اما طبق منبع آگاه دلیل نمی‌شود که مک‌درموت باعث جدایی منصوریان باشد. منصوریان به دلیل ضعف در نتایج بدست آمده توسط مدیران از تیم کنار گذاشته شد و به همین منظور نمی‌توان گفت دلیل برکناری دو مربی بدنساز خارجی بوده است.

حتی مک‌درموت با توجه به اتفاق‌هایی که برای منصوریان در تیم استقلال افتاده بود در پیامی اعلام کرده که ما به خاطر کار کردن با هم، هم‌تیمی نیستیم بلکه به دلیل احترام و اعتماد به یکدیگر یک تیم هستیم.

با وجود این مک‌درموت همیشه سعی داشته در قالب مربیگری در استقلال به کار خود ادامه دهد و همان‌طور که یکی از ؟؟ استقلال اعلام کرد مک‌درموت در بحث جدایی دخیل نبوده و این موضوع کذب است.

انتهای پیام/

مک درموت زیر آب زن نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار