برگزاری مراسم تودیع و معارفه استاندار آذربایجان شرقی

مراسم تودیع و معارفه استاندارآذربایجان شرقی فردا با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛در این مراسم که فردا چهارشنبه برگزار می‌شود؛ «اسماعیل جبارزاده» تودیع و «مجید خدابخش» به عنوان استاندار جدید آذربایجان شرقی منصوب می‌شود.

بر اساس این گزارش، مجید خدابخش متولد 1335 و فوق لیسانس برق و دکترای مدیریت دارد که پس از انقلاب اسلامی، در اسفند ماه سال 1359 رئیس مخابرات اردبیل شد و بدنبال آن در سال 1362 به‌عنوان معاون مدیر کل مخابرات استان آذربایجان شرقی منصوب شد.

در دوران استانداری زین العابدین عطایی در آذربایجان غربی وی در پست‌های معاون برنامه‌ریزی و سپس معاون عمرانی خدمت کرد.

پس از درگذشت عطایی استاندار آذربایجان غربی، خدابخش در سال 69 به آذربایجان شرقی رفته و در دوران استانداری اکبر پرهیزگار و علی عبدالعلی‌زاده در دولت‌های اکبر هاشمی رفسنجانی و سید محمد خاتمی معاون عمرانی استانداری بود.

در دوران تصدی استانداری یحیی محمدزاده در آذربایجان شرقی خدابخش معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی شد و مدتی را هم به عنوان سرپرست استانداری آذربایجان شرقی فعالیت کرد.

وی سپس برای ادامه تحصیل به تهران رفته و دکترای خود را در رشته مدیریت دولتی دریافت کرد، ضمن اینکه همزمان با تحصیل نهادهای اقتصادی و صنعتی نیز همکاری می‌کرد.

وی پس از اخذ مدرک دکترای مدیریت دولتی از مرکز آموزش مدیریت دولتی ایران (مرکز تهران) با حضور در راس مدیریت کارخانه‌ها و صنایع بزرگ ازقبیل آلومینیوم المهدی، ایران پویا، موتورسازان تراکتورسازی ایران، ماشین سازی تبریز، صنایع تجهیزات نفت و شرکت پتروامید آسیا به کوله باری از تجربه و مدیریت در نظام سرمایه‌گذاری و مدیریت واحدهای اقتصادی و صنعتی بزرگ کشور دست یافت.

 

انتهای پیام/ش

سفرعبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
تبریزی
۱۶:۱۹ ۰۴ مهر ۱۳۹۶
همه این کارخانه ها که مدیر بودن ورشکسته هستند !!!