مجوز ۲ رشته کارشناسی در دانشگاه علوم پزشکی

امسال برای نخستین بار در رشته کارشناسی ارشد تغذیه و مامایی در دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد دانشجو پذیرش شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه امسال مجوز دو رشته کارشناسی ارشد تغذیه و مامایی در استان صادر شدگفت: با پیگیری‌های انجام شده سال آینده نیز دو دانشکده داروسازی و مدیریت اطلاع رسانی پزشکی راه اندازی می‌شود.


اورنگ ایلامی افزود: برای سال تحصیلی جدید ۴۴۰ دانشجو در ۲۸ رشته پذیرش شده که در این زمینه شاهد افزایش ورودی دانشجو نسبت به سال‌های گذشته هستیم.


وی با بیان اینکه از این تعداد دانشجو پذیرش شده ۱۶ نفر دستیاری تخصصی پزشکی در رشته بیماری‌های داخلی، کودکان، زنان و زایمان و جراجی عمومی است، ادامه داد: همچنین ۴۰ دانشجو در ۸ رشته کارشناسی ارشد، ۱۳۴ نفر پزشکی و دندانپزشکی و ۲۵۰ نفر در ۱۴ رشته کاردانی و کارشناسی پذیرش شده اند.

ایلامی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج دارای ۲ هزار دانشجو است که با پذیرش‌‌های سال تحصیلی جدید به این تعداد هزارو ۴۴۰ نفر افزوده شد، گفت: دانشجویان دستیار تخصصی ۲۰ شهریور ماه و مابقی اواخر شهریور و اوایل مهرماه سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان از اخذ مجوز مجتمع آموزشی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد و گفت: امسال برای اولین بار این مجتمع در دوره پیش دبستانی و ابتدائی دانش‌آموز پذیرش کرد که امیدواریم در سال‌ آینده نیز شاهد راه اندازی مقاطع متوسطه اول و دوم هم باشیم.

انتهای پیام/د

مجوز رشته در علوم پزشکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.