عمر چلیک: مسعود بارزانی مسئول به راه انداختن حمام خون در عراق خواهد بود

وزیر امور اتحادیه اروپا در دولت ترکیه تاکید کرد مسعود بارزانی با اصرار بر برگزاری همه‌پرسی جدایی کردستان از عراق مسئول عواقب آن خواهد بود.

عمر چلیک: مسعود بارزانی مسئول به راه انداختن حمام خون در عراق خواهد بودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، عمر چلیک، وزیر امور اتحادیه اروپا در دولت ترکیه تاکید کرد مسعود بارزانی، رئیس منطقه کردستان عراق با اصرار بر برگزاری همه پرسی جدایی از این کشور، مسئول به راه انداختن حمام خون در عراق خواهد بود.

چلیک افزود: هر سلاحی که در اختیار نیروهای پیشمرگ قرار گیرد، علیه ترکمان‌ها و عرب‌ها در شمال عراق استفاده خواهد شد. تصمیم به برگزاری این همه پرسی یک فاجعه بود و اضافه کردن کرکوک به این همه پرسی، پیشنهاد مسعود بارزانی برای تبدیل کردن عراق به حمام خون جدید بود.

 برگزاری همه‌پرسی جدایی کردستان عراق با مخالفت‌های بسیاری در سطح منطقه و جهان مواجه شده است. با این حال، رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که از برگزاری این همه‌پرسی و تشکیل یک دولت مستقل کُردی حمایت می‌کند.

انتهای پیام/

 

مخالفت ترکیه با جدایی کردستان از عراق

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ﻧﻤﺎﺩ
۱۴:۳۴ ۰۴ مهر ۱۳۹۶
به نظرم مردم كرد بسيار ساده اند و فريب صهيونيست هارا خووده اند اونا فكر مي كنند كه اسراييل از آنها حمايت خواهد كرد ولي اين طور نخواهد ﺷﺪ
آخرین اخبار