پاسخ دندان‌شکن حسین مسافرآستانه به حرف‌های احمقانه ترامپ

مسافرآستانه گفت: واکنش هنرمندان به سخنان ترامپ خنده است؛ آنقدر که صحبت‌های او غیرجدی و تمسخرآمیز بود.

جواب دندان‌شکن حسین مسافرآستانه به حرف‌های احمقانه ترامپ/ فرهنگ انقلاب و دفاع مقدس مناسبتی شده‌اندحسین مسافرآستانه در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در واکنش به سخنان بی‌محتوا و غیرمنطقی ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: تنها واکنش من و هنرمندان به سخنان ترامپ، خنده است. آن قدر صحبت‌های ترامپ، غیرجدی و تمسخرآمیز بود، حتی برای اهالی فرهنگ و هنر هم اهمیتی ندارد.

وی تصریح کرد: این روزها عجیب نیست که سران کشورهایی مانند آمریکا، این اندازه سخیف صحبت کنند. ترامپ با این حرف‌هایش، جامعه و فرهنگ آمریکایی را تضعیف کرده و در دیدگاه جهانیان خوار و ذلیل شده است. هم خود مردم آمریکا و هم سایر مردم دنیا همگی واکنش‌های تندی به حرف‌های غیرعقلانی و غیرمنطقی او داشتند.

مسافرآستانه در بخش دیگری از صحبت‌هایش، با اشاره به کم‌کاری‌ها در حوزه دفاع مقدس و انقلاب اظهار کرد: کمبودی که در این دو حوزه وجود دارد، ناشی از نبود برنامه‌ریزی درست، مدون و سالیانه است. متولیان تئاتر در هر نهاد و ارگانی که هستند باید برای موضوع دفاع مقدس و انقلاب در طول سال برنامه داشته باشند.

مسافرآستانه در ادامه تصریح کرد: انقلاب و دفاع مقدس منحصر به 22 بهمن و هفته دفاع مقدس نیستند. متاسفانه این موضوعات در حصار مناسبت‌ها گرفتار شده‌اند، در صورتی که این مسائل، مناسبتی نیستند و فرهنگ آن باید در همه سال جاری باشد.

 


انتهای پیام/

 

اظهار نظر کارگردان تئاتر درباره حرف های ترامپ در سازمان ملل متحد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.