برگزاری فینال لیگ برتر کشتی فرنگی کشور به میزبانی ایذه

دبیر هیات کشتی خوزستان گفت: فینال لیگ برتر کشتی فرنگی کشور در شهرستان ایذه برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدامین کجباف، دبیر هیات کشتی خوزستان با اشاره به موافقت فدراسیون با برگزاری دیدار فینال لیگ برتر کشتی فرنگی در ایذه بیان داشت: و بر این اساس اوایل آبان‌ماه در این شهرستان میزیان کشتی‌گیران لیگ برتری هستیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر دور رفت لیگ برتر کشور به پایان رسیده است و تیم سینا صنعت ایذه در گروه ب این مسابقات صدرنشین است و دانشگاه پیام‌نور خوزستان در جایگاه سوم قرار دارد. در گروه الف نیز تیم پاس اندیمشک را داریم که در رده سوم جای دارد. دور برگشت نیز از دهم مهرماه آغاز خواهد شد.

کجباف در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد، امسال نیز سینا صنعت ایذه در قامت یک مدعی ظاهر شده است، اذعان داشت: بله، این تیم امسال هم مدعی است و نفرات خوبی در این تیم حضور دارند. هر 3 تیم خوزستانی تا این‌جای رقابت‌ها باتوجه به یارگیری که داشته‌اند، خوب کار کرده‌اند.

دبیر هیات کشتی خوزستان با بیان اینکه امسال نیز یک تیم خوزستانی می‌تواند یک پای فینال باشد، اظهار کرد: باتوجه به عملکرد تیم سینا صنعت ایذه احتمال حضور این تیم در فینال وجود دارد.

این مقام مسئول با مثبت ارزیابی کردن سطح لیگ برتر، افزود: امسال لیگ به صورت غیرمتمرکز برگزار می‌شود و همین موضوع نیز در بالا رفتن کیفیت لیگ تاثیر گذاشته است.

انتهای پیام/گ

ایذه، میزبان فینال لیگ برتر کشتی فرنگی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار