كشف بیش از ۱۰۰كيلوگرم انواع مواد مخدر درعمليات پليس كرمان

جانشين فرماندهی انتظامی استان از كشف 122 كيلوگرم انواع مواد مخدر طی عمليات پليس شهرستان منوجان خبر داد‌.

كشف بیش از ۱۰۰كيلوگرم انواع مواد مخدر درعمليات پليس كرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سرهنگ ناصر فرشيدجانشين فرماندهی انتظامی استان گفت : ماموران پاسگاه انتظامی چاه شاهی شهرستان منوجان در راستای اجرای طرح شناسايی و انهدام شبكه های قاچاق مواد مخدر حين كنترل خودروهای عبوری منوجان-هشتبندی ميناب به يک دستگاه خودروی پژو مشكوك شده و دستور ايست صادركردند .


وی ضمن بيان اينكه، ماموران پس از متوقف كردن خودرو موفق شدنددر بازرسی از آن 22كيلوگرم هروئين را كشف کنند تصريح كرد : در اين رابطه يك دستگاه خودرو توقيف و يك قاچاقچی نيز دستگير و برای سير مراحل قانونی به مراجع قضائی منتقل شد.


جانشين فرماندهی انتظامی استان افزود : در عملياتی ديگر ماموران پاسگاه چاه شاهی، حين كنترل خودروهای عبوري در محور منوجان-هشتبندی ميناب به يك دستگاه خودرو پژو 405مشكوك و آن را متوقف کردند که در بازرسی از آن 100 كيلوگرم ترياك كشف و يك نفر قاچاقچی نيز در اين رابطه دستگير شد.


سرهنگ ناصر فرشيد درپايان با بيان اينكه اين محموله های قاچاق از شرق كشور به مقصد شهرهای جنوبی بارگيری شده بودند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهيه، توزيع و فروش موادمخدر، در اسرع وقت از طريق تلفن 110 و 128 به پليس اطلاع تا نسبت به شناسايي و دستگيري متخلفان اقدام شود.


انتهای پیام/س

 

كشف بیش از ۱۰۰كيلوگرم انواع مواد مخدر در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار