استاندار خوزستان حامی قهرمانان ورزش استان

استاندار خوزستان حمایت خود را از ورزشکاران و قهرمانان استان اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در آیین تجلیل از علیرضا تشکری، قهرمان خوزستانی پرس سینه جهان در فرودگاه بین المللی اهواز گفت: ورزشکاران نماد افتخار، تلاش، سلامتی و پویایی در جامعه هستند لذا انتظار می رود که ورزشکارانمان با پشتکار بیش تر به همین منوال ادامه داده و باعث افتخار بیش تر استان و کشور شوند.

وی بیان کرد: تلاشی که یک ورزشکار برای رسیدن به کسب افتخار در میدان های مختلف انجام می دهد تنها برای موفقیت و سربلندی شخص او نیست، بلکه بیش تر شامل ملتی می شود که چشم انتظار افتخار آفرینی ورزشکاران هستند.

شریعتی با بیان اینکه ورزشکار باید از نظر جسمی و ذهنی همیشه آماده باشد تا بتواند در میدان های ورزشی افتخارآفرینی کند اظهار داشت: نباید فراموش کرد بخشی از موفقیت های ورزشکاران ما به مربیان آن ها بستگی دارد که همیشه راهنمای جوانان ورزشکار بوده اند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: روزی فرزندان این سرزمین در جنگ تحمیلی عرصه دلاوری‌ها را به نمایش گذاشتند و امروز فرزندان آن ها در عرصه ورزشی پرچم ایران اسلامی را در میدان های بین المللی به اهتزار در می آورند که این موضوع باعث خوشحالی ما است.

وی با اشاره به اینکه در زمان‌ها و مکان‌ها مختلف هرکس وظیفه دارد در جهت اعتلای نام ایران اسلامی تلاش کند اذعان داشت: امیدواریم در آینده میزان افتخار آفرینی ورزشکاران خوزستان در میدان های بین المللی بیش از پیش شود و شاهد حضور بیشتر نوجوانان و جوانان در عرصه ورزش قهرمانی باشیم.

غلامرضا شریعتی بیان کرد: خوزستان مهد ورزش کشور است و در برخی رشته ها به عنوان صاحب نظر و هدف مطرح است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه افزایش آمار بیماران ناشی از بی‌توجهی به ورزش است، لذا باید زمینه ورزش کردن آحاد جامعه را مهیا کنیم اظهار داشت: باید در امر ورزش همگانی سرمایه گذاری خوبی صورت گیرد تا همه مردم به راحتی بتوانند ورزش کنند.

انتهای پیام/گ

حمایت ویژه استاندار خوزستان از ورزشکاران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.