شهردار خوانسار خبر داد:

رونمایی از اِلِمان «عصر عاشورا» در شهر خوانسار

شهردار خوانسار گفت: آیین رونمایی از المان عصر عاشورا در میدان امام(ره) شهر خوانسار برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن اسحاقی  ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام ماه محرم اظهار کرد: در ایام ماه محرم جمعیت شهر خوانسار به 4 برابر افزایش می‌یابد و ضروری در جهت استقبال از مسافران و زائران حسینی نمای شهر به شور و عشق حسینی آکنده شود.

وی با اشاره به به اینکه آیین رونمایی از  اِلِمان «عصر عاشورا» در میدان امام(ره) شهر خوانسار که برگرفته از نقاشی استاد فرشچیان بود شامگاه امشب با حضور مردم و مسؤولان رونمایی شد، گفت: کار ساخت المان عصر عاشورا از سوی شهرداری خوانسار به مدت سه ماه با صرف اعتبارحدود 50 میلیون تومان به طول انجامید.

شهردار خوانسار گفت: برپایی غرفه کودکان حسینی، نمایشگاه خوشنویسی، نمایشگاه عکس خیابانی به طول 72 متر در هفته نخست ماه محرم انجام می‌شود.

وی بیان داشت: تعداد یک هزار پرچم‌ و بنر مزین به نام سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) در سطح خیابان و معابر شهر خوانسار نصب شده است تا این شهر در ایام ماه محرم و صفر سیاه‌پوش باشد.

اسحاقی با بیان اینکه حمل و نقل و ذبح دام در 6 روزنخست ماه محرم در کشتارگاه دام خوانسار به صورت رایگان انجام می‌شود، گفت: در ایام ماه محرم در جلوگیری از حریق در هیأت‌ها و حسینیه‌ها 4دستگاه ماشین آتش‌نشانی به همراه 7 نیروی آتش‌نشان برای خدمات رسانی مجهز هستند.

وی خاطرنشان کرد: حفظ بهداشت و تأمین سلامت شهروندان از اقدامات شهرداری است، در ایام ماه محرم عملیات پاکسازی و شست‌وشوی معابر و محلات به همت نیروهای خدمات شهری به صورت منظم انجام می‌شود.

شهردار خوانساربیان کرد: روزانه 20 تن زباله از سطح شهر خوانسار جمع‌آوری می‌شوداما درایام ماه محرم این میزان زباله به صورت میانگین به 50 تن می‌رسد.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری رونمایی از اِلِمان «عصر عاشورا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار