دستگیری عامل افیونی در نکا

یک کیلو و ۱۵۰ گرم تریاک از یک عامل افیونی در شهرستان نکا کشف شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ هادی نصیری فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری یک عامل افیونی و کشف یک کیلو و ۱۵۰ گرم انواع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

وی گفت: در پی کسب خبر مبنی بر پخش مواد مخدر توسط عامل افیونی در شهرستان نکا موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا افزود: با توجه به حساسیت موضوع، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی، با انجام تحقیقات و بررسی میدانی منطقه، موفق به شناسایی این قاچاقچی مواد مخدر شدند.

سرهنگ نصیری گفت: طی هماهنگی‌های صورت گرفته با مقام قضائی، در بازرسی از منزل متهم، مقدار ۱ کیلو ۱۵۰ گرم انواع مواد مخدر از نوع تریاک و شیره تریاک کشف گردید.

وی با بیان اینکه متهم دستگیر وتحویل مراجع قضایی شد افزود: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر حد و مرز ندارد و با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود.

وی به شهروندان توصیه کرد در صورت مشاهده و یا اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و فروشندگان موادمخدر و یا هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی، با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را اطلاع دهند.

انتهای پیام/آ

دستگیری عامل توزیع مواد مخدر در نکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار