صدا وسیما مهمترین نهاد فرهنگی و آموزشی جامعه

صدا وسیما فراگیرترین و پر نفوذ‌ترین نهاد فرهنگی و آموزشی در جامعه است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سردار سیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در نشست تعاملی با مدیر کل و معاونان صدا وسیمای مرکز استان با تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان آقا ابا عبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت هفته ناجا، گفت: صدا و سیما قدرتمندترین، فراگیرترین و پرنفوذترین رسانه و نهاد آموزشی، فرهنگی در جامعه به شمار می‌رود.

وی افزود: تعامل نیروی انتظامی با رسانه و مردم، مثلث امنیت و سلامت جامعه است و تعامل نیروی انتظامی با رسانه در فرهنگ پذیری، نظم، ترافیک و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی بسیار موثر است.

سردار میرفیضی با بیان اینکه نقش صدا و سیما در اصلاح ناهنجاری‌های اجتماعی نقش بارزی است، گفت: بخش‌های مختلف رسانه استانی از جمله صدا و سیما و خبرگزاری صدا سیما توانستند به خوبی در جهت اهداف نیروی انتظامی عمل کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران افزود: مساله اعتیاد به موادمخدر و سایر آسیب‌های اجتماعی مبتلابه جامعه از جمله مسائلی است که با کار مشترک بین صدا وسیما و نیروی انتظامی و انتشار اطلاعات در این خصوص می‌توان جامعه را نسبت به این آسیب‌ها هوشیار کرد و هنرمندان و برنامه سازان خوش ذوق و با سلیقه رسانه استانی می‌توانند با زبان هنر در قالب فیلم‌های کوتاه، گزارش مستند اجتماعی و مردم را آگاه کنند.

وی به نقش صدا وسیما در راستای اطلاع رسانی، آموزش همگانی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: تعامل خوبی بین صدا وسیما و نیروی انتظامی در این حوزه وجود دارد.

سردار میرفیضی در این نشست صادق مقدسی مدیرکل صدا وسیمای مازندران نیز با تسلیت ایام شهادت سرور و سالار و شهیدان آقا اباعبدالله الحسین (ع) و یاد و خاطره شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس یکی از اقدامات صدا و سیما برای نشان دادن شور و شعور حسینی در استان طی سال‌های گذشته را برگزاری اجتماعات بزرگ حسینی در شهرستان‌ها و پخش زنده این وحدت و همدلی در رسانه استانی و ملی اعلام کرد.

وی با قدردانی از تعامل و همکاری خوب نیروی انتظامی در نظم بخشی و روانسازی ترافیک قدردانی کرد و افزود: ما خودمان را موظف می‌دانیم تا در راستای ارتقاء احساس امنیت در جامعه کمک کنیم و باید در این ارتباط سهم و نقش ما در این عرصه مشخص شود.

مدیرکل صدا وسیما فرمایشات مقام معظم رهبری را بخشی از اسناد بالا دستی برشمرد و با تاکید بر تهیه و تولید برنامه‌های مستند اجتماعی و فیلم‌های کوتاه آموزشی برای معرفی پلیس مجاهد و مسئول به گونه‌ای که شان و منزلت پلیس دچار خدشه نشود با تشکیل کارگروه‌های تخصصی و جلسات اندیشه ورزی با حضور کارشناسان دو سازمان تاکید کرد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار