حسین آبادی:

وکلا باید در جبهه حق و حقیقت کار کنند

رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز گفت: دفاع از حقوق مظلوم کاری مقدس است و وکلا باید سعی کنند همیشه در جبهه حق و حقیقت کار کنند.

وکلا باید در جبهه حق و حقیقت کار کنندبه گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛حسین آبادی رئیس کانون وکلای دادگستری در همایش دفاع از جبهه تا محکمه گفت:تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم تقارنی قابل توجه است.

وی افزود: در تاریخ دفاع ها و فداکارهایی در راه آزادی انجام شده، که بی شک در راس آن حماسه امام حسین (ع) برای دفاع از آزادی و اسلام بود.

رئیس کانون وکلای دادگستری با اشاره به حدیثی از امام حسین (ع ) ادامه داد:« اگر دین ندارید حداقل آزاده باشید» این امام بزرگوار به همه درس آزادگی دادند و گفتند مرگ با عزت از زندگی با ذلت بهتر است.

وی با اشاره به اینکه دفاع یک حق طبیعی است، گفت:نیازی نیست که قانون گذار حق دفاع را به افراد بدهد زیرا این حق هم مانند حق زندگی یک حق طبیعی و ذاتی است .

حسین آبادی با بیان اینکه همه  ما از رزمندگانی که هشت سال از کشور دفاع کردند و امروز در کسوت وکیل از حق مردم دفاع می کنند، ادامه داد: کار وکالت ،احقاق حق و نجات دادن یک مظلوم کار مقدسی است و وکلا باید سعی کنند همیشه در جبهه حق و حقیقت کار کنند.

انتهای پیام/

وکالت شغلی مقدس است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار