نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس:

سیستم گرمایشی مدارس لرستان نیاز به استانداردسازی دارند

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس بر لزوم تکمیل مدارس استان لرستان تاکید کرد و گفت: سیستم گرمایشی مدارس استان لرستان استانداردسازی شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مجید کیانپور نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورا‌ی اسلامی گفت: مدارسی که دانش‌آموزان در آن تحصیل می‌کنند باید حداقل استاندارد‌ها را داشته باشد بنابراین با توجه به مدارس نیمه کاره‌ای که در استان وجود دارد باید پیگیری‌هایی انجام شود تا هرچه سریعتر تعیین تکیلف شوند.

وی افزود: در برخی روستا‌های لرستان مدارس به صورت کانکسی و در برخی روستا‌ها مدارس غیر قابل استفاده است بنابراین ضرورت دارد سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از طریق اداره کل و وزارت آموزش و پرورش برای تعیین تکلیف این مدارس اقدام کند تا مدارس یک یا دو کلاسه احداث و حداقل نیاز‌های آموزشی دانش‌آموزان این مناطق برطرف شود.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه انتخابیه دورود و ازنا نیز وضعیت مدارس مناسب نیست و همین موارد وجود دارد به همین جهت پیگیری‌هایی برای نوسازی این مدارس انجام می‌دهیم.

این مسئول در ادامه گفت: باید تلاش کنیم تمام روستا‌های لرستان که گاز دارند، مدارسشان گازرسانی شود تا بخاری نفتی جمع‌آوری شود و دانش‌آموزان بتوانند از سیتسم گرمایشی استاندارد استفاده کنند.

کیانپور گفت: امیدواریم آموزش و پرورش طوری عمل کند که در مدارس استاندارد‌ها رعایت شود تا مشکلات و حوادث غیر مترقبه پیش نیاید.

وی افزود: خیرین مدرسه ساز برای نوسازی مدارس پای کار آمده‌اند و کار‌های خوبی در این زمینه در حال انجام است.

انتهای پیام/ د

سیستم گرمایشی مدارس استان لرستان استانداردسازی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار