لژیونر ملی‌پوش والیبال ایران:

جو تیم جدیدم را دوست دارم/ منتظر تایید روادید همسرم هستم

ستاره ایرانی تیم والیبال اسکرا بلچاتوف لهستان گفت: جو موجود در تیم را دوست دارم چون بسیار شبیه جو موجود بین بازیکنان ایران است.

میلاد عبادی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیتش در تیم «اسکرا بلچاتوف» لهستان، گفت: خوشبختانه شرایط خوبی دارم.  بازی اولم در این تیم نه تنها برای من، بلکه برای تیم ما و زاکسا، تیم حریف‌مان اهمیت زیادی داشت.

وی ادامه داد: بازیكنان این تیم سال گذشته در فینال سوپرکاپ توانسته بودند تیم اسکرا را شکست دهند و قهرمان شوند. تیم ما شرایط سختی داشت و باید شکست سال گذشته را جبران می‌کردیم. با توجه به اینکه میزبان هم بودیم هواداران تنها توقع قهرمانی از ما داشتند.

عبادی‌پور درباره زمان بازگشتنش به ایران گفت: هنوز مشخص نیست، چون منتظر تایید روادید همسرم هستم. به احتمال فراوان طی هفته آینده به ایران خواهم آمد تا پس از فراهم کردن شرایط به همراه همسرم به لهستان برگردم.

بازیكن ایرانی تیم لهستانی اسکرا بلچاتوف درباره برگزاری نشست تیمش اظهار داشت:  پس از پیروزی تمام نفرات تیم در یک گالری جمع شدند و هواداران هم با بازیکنان صحبت می‌کردند و از آنها سوال می‌کردند. بیشتر سوالات تخصصی از بازیکنان لهستانی تیم بود و چندان به خارجی‌ها مربوط نمی‌شد؛ البته از من هم پرسیدند که لهستان چگونه است که من گفتم شرایط در اینجا خوب است.

عبادی پور افزود: بعد از قهرمانی در سوپرکاپ مراسمی در سالن خودمان برگزار شد؛ بازیکنان روی صحنه آمدند و هواداران هم حضور داشتند. هواداران با بازیکنان مورد علاقه خود عکس یادگاری گرفتند. در پایان هم بازیکنان کاغذهای مخصوص باشگاه را امضا کرده و به هواداران می‌دادند. فکر می‌کنم چنین کاری خیلی جالب است و اگر در این هم بتوان چنین کاری کرد خیلی عالی خواهد بود.

وی به ارتباط خوبش با سرمربی این تیم لهستانی اشاره كرد و افزود: این مربی روز اول که به جمع سایر بازیکنان اضافه شدم اعتماد زیادی به من داشت. در فینال سوپر کاپ هم به من میدان داد؛ در حالی که می‌توانست این کار را نکند، البته من هم اعتمادش را بی‌جواب نگذاشتم و تلاش خواهم کرد تا در آینده بیشتر خودم را به تیم ثابت کنم.

عبادی‌پور درخصوص ارتباطش با بازیكنان نیز گفت: با همه بازیکنان رابطه خوبی دارم. کاسپر، ولازلی، کلوس، لیسیناچ و... از چهره‌های سرشناسی هستند که ارتباط خوبی بین ما وجود دارد و رفاقت خاصی با آنها دارم. تمام بازیکنان تیم ما از چهره‌های سرشناس والیبال دنیا محسوب می‌شوند و جو موجود در تیم را دوست دارم چون بسیار شبیه جو موجود بین بازیکنان ایران است.

انتهای پیام/

اظهارات میلاد عبادی پور بعد از حضور در تیم لهستانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۱۱:۵۵ ۱۴ مهر ۱۳۹۶
خیلی خوبه. حکومت برای جوان های ایران شرایط را فراهم کنند , ایرانی ها دنیا را می گیرند
آخرین اخبار