کرانچار: با بدشانسی شکست خوردیم

سرمربی تیم سپاهان گفت: در هفته های اخیر با بدشانسی شکست خورده ایم.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان زلاتکو کرانچار سرمربی تیم سپاهان  پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل نفت طلاییه گفت: در نیمه نخست مستحق سه امتیاز یودیم. کاملا بر بازی مسلط بودیم اما نمی‌دانم چرا در هفته‌ها اخیر بدشانسی می‌آوریم و گلزنی نمی کنیم. امیدوارم در هفته‌های آتی این بدشانسی‌ها به پایان برسد.

او درباره عملکرد تیمش تصریح کرد: فکر می‌کنم در بازی مقابل پرسپولیس تیم انسجام بهتری داشت و بازیکنان‌مان در آن بازی کیفیت بالاتری داشتند. در این بازی کیفیت ما پایین آمده بود و نتوانستیم در ضربات آخر موقعیت‌‌هایمان را تبدیل به گل کنیم. باید بررسی کنیم که چرا بازیکنان ما نمی‌توانند توپ‌ها را به گل تبدیل کنند.

کرانچار درباره جدایی اش از این تیم گفت: هواداران حق دارند که از عملکرد تیم رضایت نداشته باشند. ما باید راه حلی پیدا کنیم و مشکلات را هرچه سریعتر حل کنیم.

سرمربی تیم سپاهان خاطر نشان کرد: تیم ما در هفته‌های اخیر خیلی بد شانس بوده است و در اغلب اوقات تمرکز لازم را نداشته است و بازیکنان هم با استرس بازی می‌کنند. به نظر من باید به تیم آرامش بدهیم تا ضربات نهایی را بازیکنان بتوانند به گل تبدیل کنند، تمرینات زیادی برای گلزنی انجام داده‌ایم اما با عدم تمرکز و آرامش پای بازیکنان‌مان زیاد به گلزنی باز نشده است.

او در خصوص بازی نکردن علی کریمی گفت: کریمی در بازی مقابل فولاد مصدوم شده بود و طبیعی است که به این بازی نرسد.

 

 

انتهای پیام/

 

 

اظهارات کرانچار درباره بازی با نفت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار