مصطفوی: بازیکنان به خاطر تاریخچه باشگاه بازی کردند

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: بچه ها براى تاريخچه باشگاه استقلال و افرادى كه خون آنها آبى است، جنگيدند.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مصطفوى مربى تيم فوتبال استقلال درباره برد مقابل سپيد رود رشت گفت :در ابتدا بايد بگويم با توجه به شرايطى كه تيم ما داشت و زمين چمن مصنوعى بود أما بازيكنان تيممان عالى كار كردند .بچه ها جنگيدند براى تاريخچه باشگاه استقلال و براى افرادى كه خون آنها آبى است و هوادارانى كه حمايت كننده اصلى ما هستند.

او ادامه داد: از طرف كادر فنى و همه اعضاى باشگاه به اين بازيكنان افتخار مى كنم و به هواداران اين برد را تبريك مى گويم.

مصطفوى افزود :در مورد اينكه نيمه اول و دوم با هم متفاوت بوديم يا نه بايد بگويم ما روى نقاط ضعف و قوت سپيد رود رشت إشراف داشتيم و در هر ٢ نيمه سعى كرديم از آنها بهره ببريم .در نيمه دوم موفق شديم چندين موقعيت خوب را خلق كنيم و خدا روشكر توپ هايمان وارد دروازه حريف شد .

 او بيان كرد :بچه ها بسيار عالى كار كردند و تمام تمرين هايى كه در طول هفته انجام داده بودند را به خوبى اجرا كردند و اين بچه ها بودند كه بازى را بردند.

 مربى تيم فوتبال استقلال افزود :بين دو نيمه مك درموت با بازيكنان درباره مسائل فنى به صحبت پرداخت و او خواسته هاى تاكتيكى را مرور كرد و خوشبختانه بچه ها آن را اجرا كردند.

مصطفوى ادامه داد :ما معتقد نيستيم كه در نيمه اول پايين تَر از نيمه دوم بازى كرديم و در واقع بچه ها سعى در انجام راهكار ها بودند اما موفق نبودند اما در نيمه دوم تا حدودى در خلق موقعيت موفق ظاهر شديم .بعيد مى دانم بچه ها استرس داشتند چرا كه آنها به خوبى خلق موقعيت كردند.

او در مورد جو ورزشگاه عضدى رشت گفت :همان‌طور که میک گفته بود، فوتبال برای تفریح و لذت بردن تماشاگران است. تلاش همه ما به خاطر وجود این هواداران است. زيبايى فوتبال به حضور هواداران است.

 مربى تيم فوتبال استقلال درباره وضعيت مصدومان بيان كرد :هواداران محترم استقلال باید بدانند که تعدادى از بازيكنانى كه امروز بازى كردند به طور صد در صد آماده نبودند اما به خاطر تاريخچه باشگاه ،هواداران و غیرتی که دارند و براى اینکه هدیه‌ای به این دلیل به هواداران بدهند، از دل و جان مايه گذاشتند و با تمام توان بازى كردند.

انتهای پیام/

اظهارات مربی استقلال پس از دیدار مقابل سپید رود رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار