تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) خبر داد؛

ایجاد زائرسراهای ارزان قیمت در شیراز

تولیت آستان مقدس شاهچراغ (ع) گفت: ضروری است برای شیراز که سومین حرم اهل بیت (ع) نام گرفته است، زائرسرا‌های ارزان قیمت و امکانات رفاهی مورد نیاز و در شان زائران این آستان مقدس ایجاد شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت الله سید علی اصغر دستغیب تولیت آستان مقدس شاهچراغ (ع) در دیدار با اسماعیل تبادار استاندار فارس، گفت: امیدواریم برای ایجاد زائرسرا‌های ارزان قیمت در شیراز، مجموعه استانداری و نهاد‌های ذی ربط، فعالیت‌های عملی و موثری در این زمینه انجام دهند.

وی، خواستار بهره گیری از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان فارس شد و افزود: حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) یکی از ظرفیت‌های این استان است که باید به آن توجه ویژه کرد و موانع موجود را برای اجرای طرح توسعه ۵۷ هکتاری این مکان مقدس که مصوب شده است، برطرف کرد.

آیت الله دستغیب ادامه داد: با توجه به همجواری حرم‌های مطهر شاهچراغ، حضرت سید میر محمد و حضرت سید علاءالدین حسین (ع) دسترسی آسان به این حرمین برای زائران ضرورت دارد و هدف ما ارائه خدمات مناسب به زائران این امامزاده‌های جلیل القدر است.

وی اظهار داشت: هم‌اینک زیارت آسان و بدون دغدغه در شیراز دشوار است و تا رسیدن به نقطه مطلوب برای مهیا شدن شرایط برای زائران این حرم‌ها فاصله داریم.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به پیشینه مذهبی و تاریخی استان فارس و نقش این استان در رویداد‌های تاریخی بزرگی مانند انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس، تصریح کرد: باید عمران و آبادی استان فارس در تمام ابعاد به شیوه‌ای متوازن لحاظ شود، تا همگان از نتایج آن‌ها برخوردار و راضی باشند و این استان در حوزه عمرانی در جایگاهی که شایسته آن است، قرار گیرد.
انتهای پیام/ر

ارائه خدمات مطلوب به زائران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار