امام جمعه معمولان:

بانوان باید از همسران شهدا الگو بگیرند

امام جمعه معمولان گفت: بانوان باید از همسران شهدا الگو بگیرند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ امام‌جمعه معمولان در دیدار خواهران حوزه مقاومت بسیج مکتب الزهرا (س) این شهر، خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران را مایه فخر و مباهات همه دانست و گفت: زنان ما باید از همسران شهدا همانند همسر شهید حججی که حاضر است فرزندان خود را در راه اسلام و حضرت زینب (س) فدا کنند، الگو گیرند.

حجت‌الاسلام احمد حکیمی گیلانی با بیان این‌که تربیت فرزند برای همسر شهید مسئولیت بزرگی است افزود: مادران و همسران شهدا نقش تأثیرگذاری در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت دارند.

وی شهدا را مظهر قدرت و نماد بصیرت نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: همسران شهدا پیروان مکتب حضرت زینب (س) بوده و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را وظیفه خود می‌دانند.

امام‌جمعه معمولان ضمن تقدیر از تلاش خواهران در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی، افزود: شهدا با تقدیم جان خود، انقلاب اسلامی را بیمه و آسایش و امنیت را به ملت ایران اسلامی هدیه دادند و امروز همسران شهداء مدافع حرم، با تربیت فرزندان در سیره شهیدان، جهاد را ادامه می‌دهند.

وی افزود: زنان زیادی در طول تاریخ مردان و فرزندان خود را به حضور در میدان‌های نبرد تشویق کردند و همواره در کنار مردان بزرگ حضور زنان بزرگ را در تاریخ مشاهده می‌شود.

امام‌جمعه معمولان گفت: امروز امنیت، استقلال، آزادی و بزرگی ما در وهله اول مدیون مادران شهیدی است که عزیزترین عزیزان خود را فدا کردند تا انقلاب به ثمر بنشیند و ما آزادانه بتوانیم زندگی کنیم و به این وضعیت در کشور افتخار کنیم.

حجت‌الاسلام حکیمی افزود: خواهران بسیجی حوزه مقاومت مکتب الزهرا (س) معمولان امسال با ابتکار خوبی که از خود نشان دادند نخستین یادواره شهدای زنان را در بخش معمولان برگزارمی کنند.

انتهای پیام/ د

زنان ما باید از همسران شهدا همانند همسر شهید حججی الگو بگیرند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار