در هفته دفاع مقدس

مرکز رشد بسیج بروجرد به بهره برداری رسید

در هفته دفاع مقدس، سالن شبیه ساز جنگی و مرکز رشد بسیج بروجرد افتتاح شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  با حضور برخی از مسوولان استانی و شهرستانی سالن شبیه ساز جنگی و مرکز رشد بسیج در مجتمع فرهنگی-ورزشی بسیج بروجرد افتتاح شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بروجرد در حاشیه این افتتاحیه گفت: از اهداف اصلی ساخت سالن شبیه ساز جنگی می‎توان به حرکت در جهت ارتقاء توان دفاع رزمی بسیجیان این شهرستان اشاره کرد.

مجید سوری گفت: هدف اصلی‎ از ساخت این سالن آموزش افزایش مهارت تیراندازی و توان رزم دفاعی بسیجیان بروجرد است.

وی افزود: ساز و کاری تعریف می‎شود که امکان استفاده از این سالن شبیه ساز جنگی برای عموم مردم شهرستان بروجرد فراهم شود.

در ادامه مسوول علمی پژوهشی ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: مرکز رشد شهید دکتر چوبکار به منظور ارتقاء سطح عملی بسیجیان و قشر مهندس این شهرستان در مجتمع فرهنگی_ورزشی بسیج راه‎اندازی شده است.

علی مقدسی گفت: این مرکز در ساختمانی به مساحت 360 متر مربع و با برخورداری از امکانات و تجهیزات در خور توجهی ایجاد شده است.

وی افزود: به این ترتیب فضایی مهیا شده است که مخترعان و صاحبان ایده طرح‎های خود را در بخش‎های فناوری اطلاعات و گیاهان دارویی پیاده و عملیاتی کنند.

مسوول علمی پژوهشی ناحیه مقاومت بسیج بروجرد تاکید کرد: مرکز رشد بسیج این امکان را فراهم می‌کند که مخترعان و صاحبان ایده طرح‎های خود را به مرحله عملیاتی و اجرایی برسانند و شهرستان بروجرد از ظرفیت آنان بهره‎مند شود.

انتهای پیام/ د

بهره‎برداری از مرکز رشد بسیج بروجرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار