امیر سرتیپ نعمتی:

در دفاع از حرم زمین و زمان را نمی‌شناسیم

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: زیر بیرق رهبری در دفاع از حرم آل الله تا آخرین نفس ایستاده ایم.

در دفاع از حرم زمین و زمان را نمی‌شناسیمبه گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم صبحگاه مشترک یگان‌های نمونه ارتش جمهوری اسلامی ایران که با حضور فرماندهان لشکری در پایگاه شهید یدالله امانی برگزار شد،گفت: سپاه، بسیج و ارتش در دفاع مقدس حماسه آفریدند تا مسیر را با قدرت ادامه دهیم.

وی ادامه داد: شهدای دفاع مقدس و یاران امام خمینی(ره) ادامه دهنده راه شهدای کربلا هستند. مدافعان حرم نیز ادامه دهنده را شهدای جنگ تحمیلی هستند.

جانشین نزاجا با اشاره به شهادت شهید حججی، تصریح کرد: وی با خون خود مسیر درست را به جهانیان نشان داد. ما نشان دادیم که در راه دفاع از حرم آل الله زمین و زمان را نمی‌شناسیم و زیر بیرق رهبری معظم انقلاب به مسیر خود ادامه می دهیم.

نعمتی با اشاره به عملیات ثامن الائمه افزود: رزمندگان اسلام هجوم دشمن بعثی را دفع کردند. در آن زمان با فرار بنی صدر بی ثبات ترین شرایط بر کشور حاکم بود. بمب گذاری‌های هشت شهریور و هفتم تیرماه نیز مزید بر علت شد.

وی ادامه داد: امام(ره) فرمان تاریخی شکست حصر آبادان را در همین روزها ابلاغ کردند و با طراحی عملیات؛ لشکر 77 پیروز خراسان با کمک نیروی هوایی همیشه قهرمان و سپاه پاسداران و بسیج وارد میدان شده و حصر را شکستند.

جانشین نزاجا تصریح کرد: یک رهبر الهی و مردمی ولایی کشور را به پیش می برند که هرگز از مسیر خود خارج نمی‌شوند.

نعمتی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: رهبری با یادآوری فرمان شکست حصر آبادان فرمودند پیروزی عملیات ثامن‌الائمه پایه گذار عملیات‌های بعدی چون طریق القدس و بیت المقدس و عملیات‌های موفق دیگر بود.

گفتنی است، در این مراسم امیر نصیرزاده؛ جانشین نیروی هوایی و امیر تهرانی معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند و همچنین در پایان این مراسم از خانواده های شهدا و جانبازان دفاع مقدس تجلیل شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار