اپل گوشی های سال آینده خود را کوچک‌تر می‌سازد

توافقی که بر سر خرید صفحه نمایش OLED بین اپل و سامسونگ به ثبت رسیده است نشان می‌دهد که اپل قصد ساخت گوشی هایی با صفحه نمایش کوچک دارد.

اپل گوشی های سال آینده خود را کوچک‌تر می‌سازدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت اپل قصد دارد برای گوشی های هوشمند آیفونی که سال آینده تولید می‌کند از صفحه نمایش هایی با اندازه های گوناگون استفاده کند. همچنین پیش از این شایعه شده بود که اپل می‌خواهد گوشی های کوچکی تولید کند.

بر اساس گزارش هایی که اخیرا منتشر شده است، اپل برای آیفون های سال آینده خود، به شرکت سامسونگ برای ساخت صفحه نمایش های OLED سفارش هایی ثبت کرده است.

در این سفارش ها آمده است که شرکت سامسونگ قرار است صفحه نمایش های OLED در اندازه های 5.2 ، 5.8 و 6.4 برای اپل بسازد. این به معنای آن است که اپل برای آیفون های نسل بعد خود قصد دارد حتی سایز 5.2 اینچی بسازد.

از طرفی مسئولان اپل اعلام کرده بودند که قصد دارند گوشی هایی بسازند که صفحه نمایش و کادر دور صفحه نمایش آن بسیار کوچک باشد تا کاربر بتواند به راحتی به دیدن فیلم و استفاده راحت از این گوشی بپردازد.

مخصوصا که گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ نیز اخیرا با شکست فروش مواجه شد و اپل به فکر ساخت گوشی های کوچکتر و کاربردی تر افتاده است.

 

انتهای پیام/

سامسونگ صفحه نمایش کوچک به اپل می‌فروشد

برچسب ها: اپل ، گوشی ، هوشمند ، oled
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.