رئیس اداره راه و ترابری شهرستان مهدی شهر ؛

تکمیل طرح تعریض محور مهدی‌شهر- شهمیرزاد تا آذر ماه 96

تعریض محور مهدی‌شهر- شهمیرزاد، تا آذر 96 با اعتبار 40 میلیارد ریال به بهره‌برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛  رحمت الله امیدی رئیس اداره راه و ترابری شهرستان مهدی شهر گفت : در حال حاضر سه کیلومتر از محور مهدی‌شهر- شهمیرزاد تعریض و آسفالت شده و قابل استفاده است و یک کیلومتر از مسیر از محور مهدی‌شهر- شهمیرزاد تا 2 ماه آینده با رفع معارضات فعلی، تعریض می شود.

 رئیس اداره راه و ترابری شهرستان مهدی شهر با اشاره به گردشگرپذیر بودن شهمیرزاد و شهرستان مهدی‌شهر در استان سمنان، افزود : تعریض محور مهدی شهر- شهمیرزاد کاهش حجم ترافیک، افزایش ایمنی راه و آسان‌سازی رفت و آمدها را در این محور گردشگرپذیر به همراه دارد.

 وی به احداث پل روگذر به طول 20 متر با دهانه 10 متر در منطقه بندبن محور کمرود- دوآب روستای چاشم بر روی رودخانه پرآب در شهرستان مهدی‌شهر اشاره کرد و اظهار داشت : این پل روگذر با همکاری فرمانداری شهرستان مهدی شهر و اداره کل راه و ترابری استان سمنان، با پیش‌بینی اعتبار 15 میلیارد ریالی از محل اعتبار استانی و ملی، برای سهولت در تردد مسافران در دستور کار قرار گرفته است.

 امیدی تصریح کرد : به دلیل پرخطر بودن محور روستای فولاد محله- سه راه پرور تا کنون 50 هزار متر مکعب تراشه‌برداری در این محور برای بهبود کیفیت و جلوگیری از تصادفات احتمالی اجرایی شده است.

 رئیس اداره راه و ترابری شهرستان مهدی شهر افزود : احداث تقاطع غیرهم‌سطح در جزین که ساخت آن از سال 90 آغاز شده بود با صرف اعتبار 60 میلیارد ریال در سال 96 به بهره برداری رسید.

 محور چاشم- زرشک‌دره(خطیرکوه) به طول 21.5 کیلومتر در شمال غربی شهرستان مهدی شهر قرار دارد، این محور روستاهای لرد- رودبار- پاقلعه- بندبن-کمرود و زرشک‌دره را به مرکز دهستان چاشم و بخش شهمیرزاد متصل می‌کند ، راه روستایی چاشم زرشک‌دره و کمرود دارای رویه آسفالتی است.

انتهای پیام / ذ

تعریض محور مهدی‌شهر- شهمیرزاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار