ساماندهی بیش از 300 همیار پلیس در شاهرود

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت : ۳۸۰ همیار پلیس باهدف نظم‌بخشی به دسته‌های عزاداری و مراسم ویژه ماه محرم در این شهرستان ساماندهی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ سید مرتضی اشرفی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود درباره برنامه های ناجا در ماه محرم، با بیان اینکه ۳۸۰همیار پلیس طی ایام محرم در شاهرود ساماندهی شدند گفت : رسالت این افراد که از بین هیئت های مذهبی شهرستان انتخاب شده اند، کمک به نیروی انتظامی در نظم بخشی به عزاداری های امام حسین(ع) و همچنین جلوگیری از ایجاد گره های ترافیکی با هدایت مردم است.

وی افزود: حاکم ساختن نظم خوب در اجرای مراسم ویژه محرم به‌خصوص در سال‌های اخیر که بافت شهری شاهرود تغییری نداشته اما جمعیت چندین برابر شده، جز با همراهی مردم و همچنین استفاده از ظرفیت‌های مردمی مانند طرح همیاران پلیس، میسر نیست.

 فرمانده انتظامی شهرستان  شاهرود گفت: در این طرح همیاران پلیس در راهنمایی مردم، همکاری با پلیس، ایجاد امنیت، گزارش موارد مشکوک، راهنمایی به رانندگان برای ایجاد نکردن گره‌های ترافیکی، نظم‌بخشی به صفوف عزاداران، هماهنگی با هیئت‌های عزاداری و غیره با ناجا همکاری می‌کنند.

 اشرفی ضمن یادآوری اینکه امنیت برای همه، پلیس برای امنیت شعار هفته نیروی انتظامی سالجاری است، بیان کرد: ناجا به این امر کاملاً اعتقاد دارد و همچنین می‌دانیم که این امنیت جز در سایه تعامل مردم میسر نخواهد شد.


انتهای پیام / ه


ساماندهی همیار پلیس در ایام محرم در شاهرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.