اینستاگردی

حسرت ظریف به سعادتی که نصیب شهید حججی شد+ عکس

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار پستی اینستاگرامی از این شهید بزرگوار و سعادتی که نصیب وی شد، یاد کرد.

خوشا به سعادت شهید حججی که توسط رهبر و مردم بدرقه می‌شود + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان شرکت رهبر انقلاب و خیل عظیم مردم در مراسم تشییع پیکر شهید حججی را سعادتی بزرگ برای این شهید دانست.

مراسم تشییع پیکر شهید حججی صبح امروز در میدان امام حسین ع برگزار شد. حضور خیل عظیم مردمی در این مراسم باز هم حماسه آفرید. در کنار مردم، بزرگان و سیاستمداران کشور نیز در این مراسم شرکت کردند.

بیش از همه، حضور رهبر انقلاب نظرها را به خود جلب کرد. مقام معظم رهبری پس از حضور در کنار پیکر شهید حججی، با خانواده این شهید نیز دیدار کردند. 

مراسم با شکوه و پرشور امروز واکنش‌های بسیاری را در پی داشت. بیشتر افراد، تقریبا از تمام قشرها، احساس خود را نسبت به مراسم تشییع ابراز کردند. همچنین محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشور نیز با انتشار پستی اینستاگرامی از این شهید بزرگوار یاد کرد.

ظریف در اینستاگرام خود نوشت:

" ای خوشا دولت آن مست که در پای حریف   سر و دستار نداند که کدام اندازد 
و خوشا به سعادت شهید حججی عزیز که در ایام عاشورای سرور و سالارش، توسط رهبر فرزانه و مردم قدرشناس ایران به سوی آرامش جاودانه بدرقه می شود. "

خوشا به سعادت شهید حججی که توسط رهبر و مردم بدرقه می‌شود

 

انتهای پیام/

 

بدرقه شهید حججی توسط رهبر انقلاب و مردم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
صابرنيکوکار
۰۳:۳۶ ۱۲ مهر ۱۳۹۶
اي کاش منم مثل شهيد بزرگوارمون شهيدحججي همچين سعادتي داشتيم براي دين اسلام وقرآن وپاسداري ازهمه امورشهادت رو لبيک مي گفتم شهيد من من به شماافتخار ميکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۰۹ مهر ۱۳۹۶
این از سیاست ایشان است
آخرین اخبار