تایلند میزبان مسابقات والیبال دختران نوجوان آسیا شد

کنفدراسیون والیبال آسیا تایلند را به عنوان میزبان رقابت‌های نوجوانان دختر معرفی کرد.

تایلند میزبان مسابقات والیبال دختران نوجوان آسیا شدبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از سایت فدراسیون والیبال، دوازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر زیر ۱۷ سال آسیا از ۳۰ اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی شهر ناخون پاتوم تایلند آغاز می‌شود و به مدت هشت روز پیگیری خواهد شد.

مرحله نخست اردوی انتخابی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا سال ۲۰۱۸ از پانزدهم مردادماه شروع شد و در این اردو بیش از ۱۱۰ بازیکن متولد ۱۱ دی‌ماه ۱۳۸۰ به بالا به در سه گروه مختلف شرکت کردند تا شایستگی‌های خود را برای حضور در تیم ملی والیبال نوجوانان دختر نشان دهند.

دومین مرحله اردوی انتخابی این تیم نیز از یکشنبه ۲۹ مردادماه آغاز شد که در مجموع ۶۳ بازیکن به اردو دعوت شدند و تمرینات خود را زیر نظر میترا شعبانیان پیگیری کردند تا از بین آنان بهترین‌ها به اردوی نخست آماده سازی دعوت شوند.

کنفدراسیون والیبال آسیا زمان و کشور میزبان رقابت‌های نوجوانان دختر سال ۲۰۱۸ را معرفی کرد که بر این اساس شهر ناخون پاتوم تایلند از ۳۰ اردیبهشت ماه سال آینده تا ششم خردادماه میزبان دوازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر زیر ۱۷ سال آسیا خواهد بود.

بنابر این میترا شعبانیان کمتر از هشت ماه دیگر فرصت دارد تا شاگردان خود را برای حضور در این رقابت‌ها آماده کند. تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در سال ۲۰۱۸ برای ششمین بار این رقابت‌ها را تجربه می‌کند.

والیبال نوجوانان دختر ایران تا کنون در پنج دوره این رقابت‌ها شرکت کرده است که رتبه نهم در سال ۲۰۱۰ و ۲۰۱۷ بهترین جایگاه کسب شده ایران در این رقابت هاست. ملی پوشان ایران در سال‌های ۲۰۰۸، ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴ رتبه‌های یازدهم، دهم و دهم مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر آسیا را به دست آوردند.

والیبال ایران در سال ۲۰۱۸ حداقل ۱۵ رویداد آسیایی و جهانی پیش رو دارد که لیگ جهانی، رقابت‌های قهرمانی مردان جهان، مسابقات والیبال بازی‌های آسیایی، قهرمانی جوانان دختر و پسر آسیا، قهرمانی نوجوانان پسر و دختر آسیا و جام کنفدراسیون آسیا از جمله آنان است.

انتهای پیام/

 

میزبان مسابقات والیبال دختران مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار